Hustler Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 har en del riper på panser å bagasjelokk... hva koster det å få lakkert dette på nytt tror dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jeg betalte 3500-4000 for å lakkere opp igjen ett panser jeg hadde på en SL for noen år siden. Dette var det da tre veldig små bulker i som de også fikset. Vil tro at det ikke er så veldig langt unna den summen der selv om du tar med bagasjelokket. Bruker ikke ta så veldig mye mer bare for å lakke en ting til, er blandinga av lakk og slikt som koster. Skal jeg tørre å tippe rundt 5000 kanskje... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 jeg lakkerer for rundt 3500, for bak luke å panser, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 jeg lakkerer for rundt 3500, for bak luke å panser, Du holder til hvor? Ser du har skrevet Stange, men det finnes vel ganske mange Stanger. Har en ned mot Sandefjord bl.a... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hedmark - Stange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå