oddis Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jeg var nettopp oppe i Elverum en tur for å sjekke livet blant BMW'ene. Og satan MYE GROMT!! Jeg slo av en prat med noen av dem:) Gled dere til i morgen! :D Jeg tok noen bilder med mobilen...litt dårlige siden det er mørkt men. Disse bildene er tatt for under 2 timer siden! Enjoy! Drøm om BMW Dette er en E21 med 2,6L Turbo:) Skremmende brutal lyd på tomgang! En 320iS - ikke hverdagskost Denne kjenner vel alle : :D Moderator-edit: Flyttet tråden til Bilder og filmer. Edit: Fiksa litt ny overskift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Dit skal jeg neste sommer en gang, så ut som et sinnsykt rått BMW miljø der... Du er heldi du.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Amen man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Ser bra ut! På vei om 15 min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Dit skal jeg neste sommer en gang, så ut som et sinnsykt rått BMW miljø der... Du er heldi du.. hehe... Vel det er jo ikke vanligvis så mye BMW`er i Elverum da...... De fleste skal vel på BMW dagene på Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Var det ironi ? Hvis du ikke har fått det med deg så overnatter mange av BMW gutta på Hotel Central i Elverum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Eh,er det meg du sikter til? Selvsagt var det ironi,det virker som Aama_Racing ikke var klar over att det er BMW dagene nå i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Litt dårlig kvalitet på bildene kanskje? Burde bruke ett ordentlig kamera når det er så flotte motiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Enig.. Veldig bra motiver, men dårlig kvalitet.... Det var synd. Håper virkelig du tar med deg ett skikkelig digital-kamera neste gang, slik at vi får se flotte bilder :) Men for all del. Mobilbilder er jo mye bedre enn ingen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 I dag var jeg bortpå Vålerbanen å så Tok noen bilder, men som sagt, jeg har kun mobilcam så kvaliteten er ikke den ypperste desverre.. Men men... her er noen smakebiter av det som venter dere som reiser i morgen Koed.dk's utstillingsbil: E30 med V8: Noen gang går det litt for fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 satan så mye fine biler, heldig med været også... vil åsså dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Du fikk med bilen min også ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 På det nederste bildet er E30en flankert av 2 traktorer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Fy F***, blir noen turer dit nedover nesteår ser jeg.. hehe... Er vel ikke så mange bilmerker som har like bra entusiasme og miljø som BMW tror jeg.. Nei, tenkte ikke over at det var BMW dagene i farten.. hehe, skrev det litt feil tid på døgnet.. hehe, menmen, slik er det nå bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 På det nederste bildet er E30en flankert av 2 traktorer! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå