E-30 big Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Fant ett lite minne (film snutt) om hvordan E-30`n med automat fungerte.. Merca har 478hk ORGINALT! Nå tror jeg filmen går... http://www.fronpower.com/Filmer/per_vs_planken.mpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hmm...filmen slutter før du får starta..er det riktig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Litt kortt ! Fikk ikke med meg annet en hjulspinn så var det slutt.. Valgte og lagre filmen på hardisk, kan det være noe rart med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Nei det vart dårlig gitt... skal få lakt den ut på nytt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 d e ra itte någå film her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Det er fordi han skal legge den ut på nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 har sett begge bilene live før . Børner ganske bra den merca. v12 har jeg sett mange ganger ,tøff lyd i den da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Blir det noe klipp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Hvor stort er det? Kan sende det på mail til meg på post@bimmers.no, så skal jeg legge ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Hvor stort er det? Kan sende det på mail til meg på post@bimmers.no, så skal jeg legge ut.. Takk får det Gunnar men tror den går nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 satan den e30'n går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 ...ja dette var overraskande!!!! Skulle tru den Mercen hamla opp med ein god gamal E30, men den gang ei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Det var nå så innforj**ligt som den e30'en din gikk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Den går vel ikke akkurat dårligre nå... Hadde vært arti å sett hvordan MB klarte seg mot CSI motorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Den går vel ikke akkurat dårligre nå... Hadde vært arti å sett hvordan MB klarte seg mot CSI motorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå