Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg var i nederland i sommer og reiste innom racer banen i zaandworth. :D:D:D

Der var bmw teamet på plass og klargjorde bilen, gjorde non små repp før di skulle kjøre løp veldig artig og ha med seg! Seks mekanikere på en bil! :o Sparte ikkje på noe der gitt

Legg merke til bremsene Heftig :!:

2_G.jpg

3_G.jpg

5_G.jpg

6_G.jpg

7_G.jpg

9_G.jpg

10_G.jpg

11_G.jpg

12_G.jpg

8_G.jpg

1_G.jpg

Skrevet

Slenger med noen bilder fra italia og!

i3.jpg

:wink:

i2.jpg

Et bilde av meg og havet. 22 grader er ikkje og forakte

i_1.jpg

Bilde fra pizza resturangen på stranda

i4.jpg

+37 Grader litt i meste laget faktisk godt vi hadde ac.

Eg kan varmt anbefale kysten av italia nydelig plass

Skrevet

vi brukte 3 uker! men da reiste vi gjennom nesten hele europa! norge-sverige-danmark-tyskland-nederland-frankrike-italia-østerrike-tyskland-danmark-norge

kort fortalt! men til nederland er det ikkje spesielt langt gjort på en overnatting vist du kjører mye, og så er det gjennom frankrike for og komme til italia 5 dager kanskje er ikkje heilt sikker. Vi stoppet veldig mangen plasser, og eg som er lappløs nå var mest våken på natta! drakk ca 8 liter vodka og 3 kasser pils på turen.

Litt utenfor pisa kjøpte eg vodka på tilbud til 35 kr literen! :wink:

Uansett kjempe artig tur vist du er glad i og kjøre bil, det blei 8000 km totalt, tur retur roma er ca 5000 km

Skrevet

klart vi var innom munchen! men tror taxi sjåføren misforstod oss vi sa vi skulle til en bra disco men der vi kom var det bare strippe klubber og ingenting annet! :D

Vi kjørte nokk auda ja! i roma ved coloseum fik vi beskjed om at vi måtte vere forsiktige fordi romerene ville gjerne utrydde vikingene, vi svarte kom igjen vi er klar for fight, vi har tatt engelsk mennene og romerene er neste :lol:

guiden lo godt da!

Skrevet
Høres ut som en jævlig artig tur:D Dere var vel innom München?

Tenker på noe sånt til neste sommer, er vel bare pengene som stopper meg.. :(

eg brukte totalt 12 tusen på turen er dere 3 stk holder det fint med 15000 på mann vi var 3 og brukte 12 kver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...