Gå til innhold

m3'er på gjøvik

sn|per
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg var på vei hjem fra gjøvik i 4-tiden på fredag møtte jeg på en "kolonne" med grombiler. bla 2 gule e36'er (stod m3 på i hvertfall en av dem) en Evo og noen andre gromme bmw'er og biler? Møtte bilene ved kaspergården. Noen herifra? Ble litt nysgjerrig da jeg så så mange gromme biler rett etter hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på vei hjem fra gjøvik i 4-tiden på fredag møtte jeg på en "kolonne" med grombiler. bla 2 gule e36'er (stod m3 på i hvertfall en av dem) en Evo og noen andre gromme bmw'er og biler? Møtte bilene ved kaspergården. Noen herifra? Ble litt nysgjerrig da jeg så så mange gromme biler rett etter hverandre

Det var nok Hordalands gjengen som var på vei til Våler. De to gule M3ene eies av to eneggede tvillinger - ser ut til at de har samme smak i biler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-ha. Da så jeg ihvertfall bilen din på banen. Gikk unna det. ;)

Var egentlig mange E30 M3er som gikk gromt fort rundt banen. La spesielt merke til den hvite med gullfargede felger. Han dro innpå den oransje med 3.2-liter inn mot den der høyhastighetssvingen etter depoet. Det imponerte litt..

Men du måtte bare kommet bort selv om det var andre der. :)

Tiden gikk desverre litt fort der oppe, så fikk ikke hilst på alle jeg kunne tenkt meg å hilse på, men får ta det igjen ved en senere anledning. Hadde fryktet at dama ikke skulle ha det så moro der oppe, men det gikk egentlig veldig bra, så da er det jo åpent for turer senere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...