DaggEn Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Jeg har nettopp kjøpt nytt Remus effektanlegg fra kat og bak til min 325i. Dette er jo laget til e36 325 men er det lett å montere selvom? Noen som har remus og er fornøyd med lyden? Gleder meg som en unge til å få det på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Skal vel ikke by på så mange problemer....Noen fastrustne bolter på gammel annlegget e.l.... men sørg for å sikre bilen ordentlig før du begynner å røske og rive... Ikke kult å få en bil i trynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 jeg har remus på min, eller sebring som mitt heter, men er vel det samme sånn jeg har forstått det bærtfall, merker ikke så mye til lyden jeg, men ser pent ut er jo bare en 318is jeg har den på så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Ja har hørt veldig mye i etterkant av kjøpet at eg ikkje kommer til å merke noe særlig til lyden.. Noen andre som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Pris på anlegge?? Hvor kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Pris på anlegge??Hvor kjøpte du? 5232kr + frakt hos simco http://www.simco.no/Default.asp?Manuf=3 ... FMotor=191 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Merker ikke så mye til det på en 4'er... Men naboen har en 528 med sebring og den synger som en vårkåt bjørn! Deilig lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå