Viko Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Hei, har en 93mod M5 3.8 og mener å hørt at det skal gå ant til å bytte språk i instrumentet, er dette riktig? vist det er ka språk er det og kordan bytter eg det?? Takker for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 er det kjøre computeren du mener? den går vist an å skifte til engelsk har jeg hørt,hvist bilen er inportert.husker desverre ikke hvordan.tror kansje du skulle holde "check" knappen inne i 15 sekund mens du har på tenningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 sån ser instrumentet ut, ska fikse sikkeleg bilde når eg får lånt meg eit cam.. http://www.garaget.org/?car=6095ℑ=54222 Er litt usikker på ka dei kaller dette instrumentet, store kjørecomputer? Er ikkje sån check kontroll som gamle 325 e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 det er bare å dra på bmw så fikser dem det der, har jeg hørt vaffal tror det var snakk om en 300-400 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Skru på tenninga, å hold inne den lille "pinnen" i speedoet i 10-20 sek, så kommer det opp et annet språk, så bare trykker du deg frem til det du vil ha (engelsk regner jeg med) så skrur du av tenninga, å vips så er det i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 jøss det var da enkelt hehe,hvis det er det dem tar 300-400 kroner for på bmw så er det jo lett tjente penger hehe blodsugerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Nettopp.. Korfor betale når du kan få gjort samme jobben gratis?? Lagt igjenn NOK penger der fra før. Ska prøve dette. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 utrolig hva de ska ha penger for,uvishet er DYRT folkens:) godt vi har forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 utrolig hva de ska ha penger for,uvishet er DYRT folkens:) godt vi har forumet Jepp, helt sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Fikk du det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 De tar vel ikke 3-400 kr for å bytte språk på E34 vel? Derimot på E39 og E46 osv., hvor de må kjøre bilen inn på verkstedet, koble seg til bilens elektronikk med utstyret sitt som koster over 1 million for å kode om kjørecomputeren tar de ca denne summen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 hadde det overraska deg så mye om dem gjorde det??? jeg har bare hørt det men tviler ikke 1 sec på jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Nå er det mange BMW-verksted som nullstiller servicelampene på eldre BMWer (E30, E34 osv som man ikke trenger å koble til en datamaskin) gratis, eller kanskje tar seg en 100-lapp i betaling for det. Så ja, jeg hadde faktisk blitt litt overraska. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 artig at du nevte service lampene på eldre bmwèr for jeg hadde en e30 320 for noen år tilbake og der kosta det meg 350 spenn å få nullstilt dem verkstedene er nok litt mer grådige enn du gir dem kredit for,det er ihvertfalll min erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Da varierer det veldig fra verksted til verksted, for jeg har hørt om flere som har fått gjort det gratis eller mye billigere enn det du betalte. Nå kjenner ikke jeg til ditt kundeforhold med det verkstedet, men det kan jo være på et verksted litt utenfor de største byene, der vedkommende har benyttet dette verkstedet i en årrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå