Gå til innhold

Grom lyd

Tweety bimma
 Share

Anbefalte innlegg

strakrør fra kat og bak på 2,5" med en Laser Deeptone(2x3" endestuss)

Da får du en Mørk og Dyp lyd. Jeg har brukt det på flere av mine biler og kan anbefales. Jeg har brukt deg på 1 bmw med bra resultat og flere japser. Brukt det på japsene istedet for 5" som mange bruker der så det funker :P har du sveiseferdigheter er det bare og skaffe seg rør..eller kjøp deg endepotta(som er Ganske lang og kraftig) og få Svendsen eventuelt til og sveise alt for deg.

potta får du kjøpt via Mekonomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den jeg hadde var tilpasset til model hvertfall..men mener de har universal også. Mekonomen handla jeg den på..handla gjennom en mekanikerkompis og fikk endel rabatter sammen med andre ting jeg bestilte..men skal ikke koste skjorta hvertfall.. ligger i navnet Deeptone..lyden funker som faen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "dtm" bakpotte + CA 0,5meter med 3" (trengte bare den bøyen for å få potta til å passe på) lyden er kjempefin og dyp ;)

91 520i 24v ...

Du hadde denne Torshov-potta med 2x76mm eller noe slikt, ikke sant?

Lyden ble dyp og ikke sånn forbanna mopedlyd som jeg ikke kan fordra, right? :) Bråker det mye?

Må ha nytt anlegg nå.. men må finne ut om jeg har noen som kan sveise en slik universalpotte for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...