Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Hey, når jeg kjøpte bilen min(e34 520i 24v) var et delevis scorpion eksos annlegg på den men syntes at det var for "hylende" så fikk svendsen eksos til å bytte scorpion delen men hjalp ikke... vil ha en mørkere lyd som jeg har hørt så mange andre har Noen som har noen tips elle???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 strakrør fra kat og bak på 2,5" med en Laser Deeptone(2x3" endestuss) Da får du en Mørk og Dyp lyd. Jeg har brukt det på flere av mine biler og kan anbefales. Jeg har brukt deg på 1 bmw med bra resultat og flere japser. Brukt det på japsene istedet for 5" som mange bruker der så det funker har du sveiseferdigheter er det bare og skaffe seg rør..eller kjøp deg endepotta(som er Ganske lang og kraftig) og få Svendsen eventuelt til og sveise alt for deg. potta får du kjøpt via Mekonomen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 hmmmm det hørtes greit ut,sveiser sjøl så det bør gå bra. svendsen bytta bare ut pottene med flammepotter og det er IKKe å annbefale vaffal.. mye koster den potta?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Har kikka litt etter denna laser deeptone potta rundt på nettet,er der en universal eller snakker vi tilpasssa vær enkelt model her?? fant ingen pris heller jeg men hørers jo fin og flott ut da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 den jeg hadde var tilpasset til model hvertfall..men mener de har universal også. Mekonomen handla jeg den på..handla gjennom en mekanikerkompis og fikk endel rabatter sammen med andre ting jeg bestilte..men skal ikke koste skjorta hvertfall.. ligger i navnet Deeptone..lyden funker som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 jaja da for jeg ta en tur der å snakke med dem i morra... takker for tipset.. gir tilbake mld på lyden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har "dtm" bakpotte + CA 0,5meter med 3" (trengte bare den bøyen for å få potta til å passe på) lyden er kjempefin og dyp 91 520i 24v ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har "dtm" bakpotte + CA 0,5meter med 3" (trengte bare den bøyen for å få potta til å passe på) lyden er kjempefin og dyp 91 520i 24v ... Du hadde denne Torshov-potta med 2x76mm eller noe slikt, ikke sant? Lyden ble dyp og ikke sånn forbanna mopedlyd som jeg ikke kan fordra, right? Bråker det mye? Må ha nytt anlegg nå.. men må finne ut om jeg har noen som kan sveise en slik universalpotte for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 hey gunnar,du holder til på skoppum right?? har verksted i nerheten jeg så kunne vel klart å fått til noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Stemmer det! Hørtes jo bra ut det. PMer deg litt senere i dag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 den er god veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå