Gå til innhold

El. vindu...?!


Teciero
 Share

Anbefalte innlegg

Har en Bmw Cab 318I E36, som jeg plages med ett el-vindu med...

Var ute og kjørte en del igår, så skulle jeg stenge vinduet, og da ble det et smell, og vinduet ville ikke røre på seg... (Smellet kom fra inni døren hørtes det ut som...) Når jeg trykker på bryterne til vinduet, så hører jeg el-motoren surrer, men ingenting skjer... Så virker det som selve vinduet ikke har noen motstand i seg, for det var enkelt å dra vinduet opp og ned for hånd, for å stenge det for kvelden... (Tenkte kanskje det skulle være litt mer motstand i det?)

Hva kan det være som har skjedd her? Er det el-motoren som har tatt kvelden, eller er det noe annet?

Håper på hjelp, da det er litt tungvindt, når det regner:p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, kan være noe slik, for vinduet går skeivt opp og ned... Må vel bare åpne for å se litt, om hva som kunne ha skjedd...:o Takker for tips ihvertfall!:)

Det samme skjedde til meg. Vinduet knirka noe jævlig, og en dag smalt det, og ville ikke opp. Åpna døra og prøvde å fikse det, men det var ikke så lett. I mitt tilfelle var den ene metallskinna løsna fra glasset, pluss at glasset var plassert feil nede i døra (sikkert av tidligere eier).

Pass på at glasset er plassert riktig i alle sporene, og at det glir bra, ikke møter noe motstand i en av sidene, for da er du like langt igjen. Det har jeg erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...