BMW_Racing Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Hvor mye tror derre jeg kunne fått for bilen min ?? Skal IKKE selge, men er intresert i hva folk tror bilen er verd ?? Det er gjort en heil del me den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 hehe..du må skrive mer da.. KM-stand..rust?lakk? osv.. hva som er påkostet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 tenkte det samme,litt tynt med info ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 okei, litt tynnt kansje http://kristian.kulesider.org/Bmw%20Fixlist.txt Her er noe som er gjort det siste åre. det er 2 nye skjermer som følger med. på kosta ca 10 000 det siste åre. + MANGEN arbeids timer. MANGEN Bilen er godt 255 000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 20 000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 er nok verdt mer. hvilken modell er det, 86? orginal m-utgave? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Vanskelig å si, mn jeg vil tippe 35 000 dersom du treffer en som er interessert i en e30 i god stand..Jeg fikk 27 000kr(uten felger) for den gamle 323en min uten særlig annonsering og den så ikke så bra ut som din gjør..Dessuten var den gått 306 000km: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 takk. har tenkt å sette den på vinter laggring å kjøpe en del nye ting. m3 vinge m3 speil sette på m-tech skjørt og kansje seidel front. nye baklykte + framlykter. det er den beste Bilen eg har hatt til nå, og har hatt 7-8 biler på nesten 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Veldig fin e30 du har si ifra om du selger den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 40-50 tusen minst. Jeg solgte min E30 325 alt for billig merket jeg. 20 000 kr. Tok to timer etter jeg satte inn annonse til den var solgt! Min hadde helt opprustne kanaler men jeg tror jeg kunne fått hvertfall 15 000 mer hvis jeg tok meg bedre tid. hadde Supersprint effektanlegg inkl grenrør (kostet 15 000 kr) og Shrick trimkam. Dumme meg E30 325i er biler som er utrolig lette å selge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Har funnet ut at det veldi lett solgte biler. Ville min blitt finere med seidel front og sota baklykter å sota linselykter ?? vett liksom ikke om jeg vill. holde det org. vertfall litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg liker ikke styling som ikke passer de øvrige linjene på bilen. Rieger GTS er for stort og klumpete på E30, og Seidl er vel av den typen som etteraper E46-designet. Det er min mening, så får andre gjøre hva de vil med sine biler. Men jeg liker det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 riktig. jeg har sett bort i fra rieger stylingen. Vil heller ha en m-tech styling da. Men sånn me lykter ?? vill det blitt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg liker svarte linselykter på E30, men enkelte farger kler vanlige blanke bedre, Gule er også stilig på enkelte farger, de er derimot vanskelig å få tak i! Ang svarte baklykter, så har det litt med hva slags farge det er på bilen. Schmiedmann skaffer helrøde baklykter, men kun til 88-> modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Så ut som en veldi pen E-30. De er mye penere med original m-tech styling en alt for mye plastikk som ikke hører hjemme noen steder på en BMW.. synes jeg da... Sota DE lykter synes jeg er drit rått da, men vil ikke lyset bli dårligere da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå