Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tror derre jeg kunne fått for bilen min ??

Skal IKKE selge, men er intresert i hva folk tror bilen er verd ??

Unkown.JPG

P10100100.JPG

Det er gjort en heil del me den!!

Skrevet

Vanskelig å si, mn jeg vil tippe 35 000 dersom du treffer en som er interessert i en e30 i god stand..Jeg fikk 27 000kr(uten felger) for den gamle 323en min uten særlig annonsering og den så ikke så bra ut som din gjør..Dessuten var den gått 306 000km:

DSC00372.jpg

DSC00376.jpg

Skrevet

takk.

har tenkt å sette den på vinter laggring å kjøpe en del nye ting.

m3 vinge

m3 speil

sette på m-tech skjørt

og kansje seidel front.

nye baklykte + framlykter.

det er den beste Bilen eg har hatt til nå, og har hatt 7-8 biler på nesten 2 år.

Skrevet

40-50 tusen minst.

Jeg solgte min E30 325 alt for billig merket jeg. 20 000 kr.

Tok to timer etter jeg satte inn annonse til den var solgt!

Min hadde helt opprustne kanaler men jeg tror jeg kunne fått hvertfall 15 000 mer hvis jeg tok meg bedre tid. hadde Supersprint effektanlegg inkl grenrør (kostet 15 000 kr) og Shrick trimkam.

Dumme meg :stupid:

E30 325i er biler som er utrolig lette å selge...

Skrevet

Har funnet ut at det veldi lett solgte biler.

Ville min blitt finere med seidel front og sota baklykter å sota linselykter ??

vett liksom ikke om jeg vill. holde det org. vertfall litt.

Skrevet

Jeg liker ikke styling som ikke passer de øvrige linjene på bilen. Rieger GTS er for stort og klumpete på E30, og Seidl er vel av den typen som etteraper E46-designet.

Det er min mening, så får andre gjøre hva de vil med sine biler. Men jeg liker det ikke! ;)

Skrevet

Jeg liker svarte linselykter på E30, men enkelte farger kler vanlige blanke bedre, Gule er også stilig på enkelte farger, de er derimot vanskelig å få tak i! Ang svarte baklykter, så har det litt med hva slags farge det er på bilen. Schmiedmann skaffer helrøde baklykter, men kun til 88-> modeller.

Skrevet

Så ut som en veldi pen E-30. De er mye penere med original m-tech styling en alt for mye plastikk som ikke hører hjemme noen steder på en BMW.. synes jeg da... Sota DE lykter synes jeg er drit rått da, men vil ikke lyset bli dårligere da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...