Stian Børresen Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 89mod bmw 325i 4dørs selges, -Shadowline -km.stand 280.000km -60mm senking -m3 sideskjørt -stor vinge bak (litt ekstrem kanskje) -diff sperre -abs -servo -kjørecomputer -sentrallås -alarm Bilen fungerer utmerket, styring,motor og gir fungerer perfekt. Frontsetet er slitt på førersiden, ellers er bilen ganske pen. ingen rust som jeg vet av, det som var er tatt. PS. Bilen er eu godkjent uten en eneste feil! Pris: Ring! Tlf: 750 23144 / 92028384 Mail: stian.b0rresen@gmail.com PS. bilder ligger her! http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=album378&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 opp opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Når blei dette en m tech bil??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 skriver bare det jeg har fått vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Følger klesopphengeren bak med? Å nei, det var en spoiler ja. Så det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 hehe, hva den som kjøper bilen gjør med den vingen er ikke noe jeg legger meg borti.. den er med så får neste eier gjøre hva faen han vil med den..er smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 opp igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 *opp å hopp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 linken din til bilde funker ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 ser ut som at galleriet ikke fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 heisann..åssen vinge er det da???er det evo vinge eller???jeg ser ikke noe bilde...vill du eventuelt selge bare vinga ?????men må bare se den for jeg ser ikke noe bilde der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 ja, er vel en evo vinge tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg kjøper bilen hvis du kunne møtt meg i trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 det vil vel muligens la seg ordne;) regner med at du har hatt litt kontakt med farmin ikveld og han hørtes nå ut som om det var greit når han ringte meg tidligere..har vært på noe som heter nightfight der vi spiller bandy og fotball hele natta så kom nettopp hjem:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 *Opp igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg