Bmw323i Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 er det noen her som følger litt med på bmw motorsport? har liksom aldri fulgt med på dette men har blitt mer og mer int etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Hva mener du med BMW Motorsport? BMW-konsernet har et datterselskap som heter BMW Motorsport. Disse forvalter både motorsportsatingen til BMW samt selskapet BMW M GmbH som utvikler ///M-bilene. BMW M GmbH har igjen sin underavdeling BMW Individual, for de som vil tilpasse nybilene utover det som finnes i standard fargekart og tilbehørskatalog. Når det gjelder motorsportsatsingen til BMW så er denne mangesidig - www.bmw-motorsport.com : De har fabrikkteam i WTCC (World Touring Car Championship), kjører langdistanseløp med BMW E46 M3 GTR og har flere Formel BMW-mesterskap verden over. I tillegg har de i flere år levert motorer til Williams i Formel1, BMW.WilliamsF1 - www.bmwwilliamsf1.com . BMW har i sommer kjøpt Sauberteamet, og vil fra 2006 ha sitt eget BMW team i Formel1. JEg har som en følge av at jeg følger med på Formel1 selvsagt også fulgt med på BMW.WillimasF1, men utover det har jeg ikke fulgt med veldig mye på motorsportsatingen de har. Kanskje du kan presisere litt nærmere hva du konkret tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå