Gå til innhold

'87 316 kokte! (hjelp!!)


Yoneck
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Har nettopp bytta på min 320i e30.. regner med det er noe lignende på 4-sylinderen.. men jeg måtte ihvertfall av med innsuget, og det er no helvettes trangt å jævlig på min, forhåpentligvis slipper du dette på din.. kommer ann på hvor trangt det er.

om du skal få ut lufta i som er i kjøleanlegget ditt, så husk å skru opp den ventilen, så når det begynner å piple vann der må du skru igjen :) lykke til!

Da var toppen av. Egentlig en ganske positiv opplevelse. To stykker som ikke har skrudd noe særlib bmw før demonterte den på ca. halvannen time. Da hadde jeg junior løpende rundt, som syns det var veeeeldig stas at onkel (han som eier bilen) var der, så det ble ikke veldig effektivt.

Det er så deilig å skru på ordentlige biler. Å skru eksosanlegget løs fra eksosmanifolden var gjort på ca. 5 minutter. Det anlegget er absolutt ikke nytt, og bilen har gått i oslo. På det meste annet ville alle bolter vært knekt før jeg rakk å ta i. Her var det bare å skru dem rett av.

tannhjulet til kammen skrudde vi bare rett av kammen og hang opp i en strikk opp i panseret, så det holder seg stramt, og ingen tenner får hoppet over noe sted.

Innsuget var litt knot, men ikke værre enn at det bare var å skru det av med en fastnøkkel.

Så får vi se om det er noe sprekker eller noe sånt noe sted. Toppen skal til planing og kompresjons(?)test en av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En relativt rustfri E30 med nyoverhalt motor og dette utstyret burde det vel være mulig å få 15k for ihvertfall vil jeg tro.

Det kommer helt an på hvordan bilen er utstyrt da...... :wink:

Sa jeg egentlig noe om utstyr, utover orginal bmw-cdspiller ?

Det er ikke mer å si heller ,tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...