tmarken Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Eg har en bmw 320 e30 84 modell, som eg ikkje får opnet dysene på. meiner på at dei ikkje får strøm. men ana ikkje korleis eg skal gå fram for å finne feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 du kan begynne med og måle spenningen på di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmarken Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 De har eg, gjort å å de er de ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Hei! Har hatt nesten samme problem på min 91 520.. ! Er det slik at ingen av inspr.dysene åpner seg, eller er det bare en/to som streiker? På min var det slik at en dyse ikke ville åpne. Vi prøvde å bytte om på dysene for å finne ut om det var dysa som var gåen, men det hjalp ikke. Deretter har vi målt spenning, uten at det ga mye svar. Det hele viste seg å være en defekt styringsenhet. Prøv å bytt om på dysene om det bare er en/to som streiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmarken Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Det er alle som ikkje opner seg. bilen har ikkje vore startet på over et år. Så no når eg fikk taki den, før å ha den som et prosjekt. Får eg ikkje start, på grunn av at dyesene ikkje opner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå