Eika Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 den filmen her er BRA!!!! jeg så akuratt trialeren å det er en MÅ se film... kan avsløre noen av bilene: viper, porsche, mustang, skyline, supra, VS sin bimmer, haflslund sin wrc, MYE burning og deilige damer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 kor får eg tak i denne filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 vet ikke hvor det er muligt og laste den ned.. fikk den sendt på msn.. har du msn så kan jeg sende www.zatzy.com/index.php?page=gis <-- der kan dere laste ned trialer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Qty Purchase Item Price Total -------------------------------------------------------------------------------- 1 Getaway in Stockholm 6 DVD Preorder of Getaway in Stocholm 6 ¤ 195.86 NOK ¤ 195.86 NOK -------------------------------------------------------------------------------- Shipping ¤ 38.00 NOK Total ¤ 233.86 NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Du får rippe den når du får den da personlig syntes jeg de filmene er dritkjedelige, greit det er litt kule biler, men å sette et kamera i fronten på en bil å filme veien tror jeg det hadde sett ut som det gikk fort om det så sto på en Mazda 323, men ser ut som de har fått med litt mer en bare å "råkjøre" rundt i stockholm nå da. Syntes de skulle hatt med : 1. speedometeret i bilde i bilde 2. Politiradio lyden (om de grisekjører rundt sånn på ortlig vil jeg tro politiet har fått det med seg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 ja og det var derfor eg bestilte den di forrige filmene har vert kjedelige men tenkte eg skulle gi denne en sjangs håper den stiller op til forventningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 GIS har tapt seg. 1 og 2 som var de siste som var noe verdt. Resten er bare oppsop fra treff og kjøring uten noe polis etter seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 ......ikkje det som det ein gong var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Velvel.. da var den ute. Har sett selve kjøringen nå, og vel.. det er en GT3 og en Viper GTS som kjører fort. Stort mer er det ikke. Lite blårøyk og ikke et eneste blålys. Lite spennende, rett og slett. Får håpe ekstramaterialet er verdt litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Denne må nok anskaffes og få en plass i hylla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Eg har ikkje fått min i posten enda men den kommer vel snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 lasta akkurat ned Getaway In Stockholm 5 1/2 var litt småfet E36 M3 Turbo som spann en God del og gikk noe sinnsykt..+ Supra,Civic Type R og Impreza STI...virka som en hjemlaga film men var mye kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Tilleggsmaterialet var greit. Sinnsykt mye fra Rudskogen/Gatebil, pluss Helene Rask sin "No Love" video. Virker som GIS-folkene har blitt helt kompis med Gatebil-folkene.. Testingen av biler var vel forsåvidt grei den også, men de testet en Civic Type R som de påstod hadde 300 sugehester? Hva har de originalt? Og ish for en kjedelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 apropos... jeg kjøpte den forrige GIS, bestillte den via nettet fra sverige... da betalte jeg 249 skr for den, og så kom filmen i postkassa mi! MEN fire mnd senere, kom en regning på rundt 350 kr fra tollvesnet! dyreste filmen jeg har kjøpt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Tilleggsmaterialet var greit. Sinnsykt mye fra Rudskogen/Gatebil, pluss Helene Rask sin "No Love" video. Virker som GIS-folkene har blitt helt kompis med Gatebil-folkene..Testingen av biler var vel forsåvidt grei den også, men de testet en Civic Type R som de påstod hadde 300 sugehester? Hva har de originalt? Og ish for en kjedelig bil.. originalt er det 210hk i Type R hvis jeg ikke husker helt feil..hvertfall mellom 200-210hk en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå