Gå til innhold

Getaway in Stockholm 6

Eika
 Share

Anbefalte innlegg

Qty Purchase Item Price Total

--------------------------------------------------------------------------------

1 Getaway in Stockholm 6 DVD

Preorder of Getaway in Stocholm 6 ¤ 195.86 NOK ¤ 195.86 NOK

--------------------------------------------------------------------------------

Shipping ¤ 38.00 NOK

Total ¤ 233.86 NOK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får rippe den når du får den da ;) personlig syntes jeg de filmene er dritkjedelige, greit det er litt kule biler, men å sette et kamera i fronten på en bil å filme veien tror jeg det hadde sett ut som det gikk fort om det så sto på en Mazda 323, men ser ut som de har fått med litt mer en bare å "råkjøre" rundt i stockholm nå da.

Syntes de skulle hatt med :

1. speedometeret i bilde i bilde

2. Politiradio lyden (om de grisekjører rundt sånn på ortlig vil jeg tro politiet har fått det med seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Velvel.. da var den ute. Har sett selve kjøringen nå, og vel.. det er en GT3 og en Viper GTS som kjører fort. Stort mer er det ikke. Lite blårøyk og ikke et eneste blålys. Lite spennende, rett og slett. Får håpe ekstramaterialet er verdt litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggsmaterialet var greit. Sinnsykt mye fra Rudskogen/Gatebil, pluss Helene Rask sin "No Love" video. Virker som GIS-folkene har blitt helt kompis med Gatebil-folkene..

Testingen av biler var vel forsåvidt grei den også, men de testet en Civic Type R som de påstod hadde 300 sugehester? Hva har de originalt? Og ish for en kjedelig bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggsmaterialet var greit. Sinnsykt mye fra Rudskogen/Gatebil, pluss Helene Rask sin "No Love" video. Virker som GIS-folkene har blitt helt kompis med Gatebil-folkene..

Testingen av biler var vel forsåvidt grei den også, men de testet en Civic Type R som de påstod hadde 300 sugehester? Hva har de originalt? Og ish for en kjedelig bil..

originalt er det 210hk i Type R hvis jeg ikke husker helt feil..hvertfall mellom 200-210hk en plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...