Gå til innhold

Bilder fra Streetmeet i drammen 11. September ;)

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var også der, men hadde tydligvis ikke fin nok bil til at de ville slippe meg helt inn, så sto litt i utkanten. Var der dog ikke så lenge da jeg ikke synes det var spessielt bra, eller noe spessielt bra å se på. Den grønne er en GT ja.

Så forresten bilen din og klistremerket på framfangern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ser jeg hva BMW CCN sine treff mangler! :lol:

Vaskingen? :P

Jeg var også der, men hadde tydligvis ikke fin nok bil til at de ville slippe meg helt inn, så sto litt i utkanten. Var der dog ikke så lenge da jeg ikke synes det var spessielt bra, eller noe spessielt bra å se på. Den grønne er en GT ja.

Så forresten bilen din og klistremerket på framfangern :)

Var det du som sto foran bilen min med masse folk?

var bra der ja :) bortsett fra at alle pølsene ble solgt ut med en gang :? hehe var du der steffan??

Rakk å kjøpe meg 1 jævla pølse før det var utsolgt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine biler, var der ikke selv. Men må da være kjipt å kjøre rundt i bil som er begjært avregistrert.... :roll:

Hvem gjør det? Du? :lol: Og hvordan kan man sjekke sånt? internett?

Forresten, noen som vet hvorfor plutselig bildene ble så JÆVLA svære nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm kom du ikke inn på området med bil??? rart da!, var helt ok der kunne sikkert vært bedre, men alt i alt så var det gøy! :)

Nei, var en patetisk vakt som sa de holdt av området til noen spessielle biler. Når jeg gikk der å kikka etterpå så var det blant annet en rullemalt traktor (240) som kom inn osv.

Må si jeg egentlig blei ganske skuffa. Var mye stygge japsebiler med horibel styling som i tillegg hadde elendig passform og dårlig lakk. Tror jeg kunne telle de bilene som virkelig var noe særlig på et 1 eller maks 2 hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...