NSS Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Var dårlig med bimmers.no oppmøte der, men jeg fant Bart Bilen min Var en kul E30 der M3 E36 Kul E39 E36 M3 GT 2stk E36 H2 fra Eiker med 25tommers spinners Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Tror det har sjedd ett eller annet, kommer kun opp de to bildene av bilen din . Edit: Nå er alt iorden, fikk opp alle bildene nå, mye fett her ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 var bra der ja bortsett fra at alle pølsene ble solgt ut med en gang hehe var du der steffan?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Også til det dere gikk glipp av Kommer flere bilder imorgen, orker ikke legge ut flere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Jeg var også der, men hadde tydligvis ikke fin nok bil til at de ville slippe meg helt inn, så sto litt i utkanten. Var der dog ikke så lenge da jeg ikke synes det var spessielt bra, eller noe spessielt bra å se på. Den grønne er en GT ja. Så forresten bilen din og klistremerket på framfangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 NÅ ser jeg hva BMW CCN sine treff mangler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 hmm kom du ikke inn på området med bil??? rart da!, var helt ok der kunne sikkert vært bedre, men alt i alt så var det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 var bra der ja bortsett fra at alle pølsene ble solgt ut med en gang hehe var du der steffan?? Har jobba sprengskift(natt til lør, natt til søn og søn ettemiddag) i helga, så fikk ikke vært der eller på Våler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 NÅ ser jeg hva BMW CCN sine treff mangler! Vaskingen? Jeg var også der, men hadde tydligvis ikke fin nok bil til at de ville slippe meg helt inn, så sto litt i utkanten. Var der dog ikke så lenge da jeg ikke synes det var spessielt bra, eller noe spessielt bra å se på. Den grønne er en GT ja.Så forresten bilen din og klistremerket på framfangern Var det du som sto foran bilen min med masse folk? var bra der ja bortsett fra at alle pølsene ble solgt ut med en gang hehe var du der steffan?? Rakk å kjøpe meg 1 jævla pølse før det var utsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Fine biler, var der ikke selv. Men må da være kjipt å kjøre rundt i bil som er begjært avregistrert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 hehehe durakk iallefall å kjøpe 1, jeg kom seff forsent! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Fine biler, var der ikke selv. Men må da være kjipt å kjøre rundt i bil som er begjært avregistrert.... Hvem gjør det? Du? Og hvordan kan man sjekke sånt? internett? Forresten, noen som vet hvorfor plutselig bildene ble så JÆVLA svære nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 hvilken bil er begjært avregistrert?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 syntes ikke de damene var noe å skryte av :\ men smaken er som baken osv greie bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 hmm kom du ikke inn på området med bil??? rart da!, var helt ok der kunne sikkert vært bedre, men alt i alt så var det gøy! Nei, var en patetisk vakt som sa de holdt av området til noen spessielle biler. Når jeg gikk der å kikka etterpå så var det blant annet en rullemalt traktor (240) som kom inn osv. Må si jeg egentlig blei ganske skuffa. Var mye stygge japsebiler med horibel styling som i tillegg hadde elendig passform og dårlig lakk. Tror jeg kunne telle de bilene som virkelig var noe særlig på et 1 eller maks 2 hender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå