Ettertenning Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107297 Fyfaen så idiotisk. Tror ikkje norges stat veit ka prioritering betyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 hehe så jævla bra.... gid jeg var en frosk hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Heia Norge De forbanna inkompetente politikerne som sitter ved makta nå bør ikke få sitte er mer. Mitt råd er: BRUK STEMMERETTEN IDAG!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Off.. det er rett borti her det der. Veiprosjektet der er bare helt sinnsykt. Først har de brukt et fuckings år og sikkert mangfoldige titalls eller hundretalls millioner på å bygge en MIDLERTIDIG vei, rundt byggeområdet, i stedet for å finne på en løsning hvor den gamle veien blir brukt mens den nye bygges. Greit at jeg ikke er noen ekspert på veibygging, men der må det kunne finnes bedre løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 og froskedammen er nå fylt igjen pga bru fundamentet! men skal gravest oppigjen! froske bestanfden er nå død men kan komme tilbake igjenn!! Fyfaen kor dumt, ingenting som overrasker meg lenger p.s noen som vil sponse meg eg skal bygge kattehus til 14 milioner slik at vill kattene i nabolaget skal få det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Dette er hårreisende, men overrasker meg ikkje det grann! Norge i et nøtteskall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Det blir jo bare verre og verre. Finnes sikkert en haug av slike saker i dette landet,.. Hva med alle tunnelene og broene på vestlandet som står halvferdig fordi de er tomme for penger halvveis...? Bruk stemmeretten i dag!!! så kanskje vi får et Norge som går an å leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 jisæs!! det er det sykeste jeg har hørt i dag... sukk. å toppen av det hele er at de sikkert har drept alle froskene underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 jisæs!! det er det sykeste jeg har hørt i dag... sukk. å toppen av det hele er at de sikkert har drept alle froskene underveisog froskedammen er nå fylt igjen pga bru fundamentet! men skal gravest oppigjen! froske bestanfden er nå død men kan komme tilbake igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Heia Norge De forbanna inkompetente politikerne som sitter ved makta nå bør ikke få sitte er mer. Mitt råd er: BRUK STEMMERETTEN IDAG!!!!!!!!!! Er helt enig med BimmerKing husk å bruke stemmeretten i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Vet ikke helt om det er til å grine av eller le.... Tragisk... rett og slett. Hvor f*** skal froskene ha en bru til 14mill når de kan klare seg med en kulvert til 2???? Hvert fall når den brua til 14mill uansett tar livet av froskene pga fundamentet... Tror faktisk bellona hadde reagert på dettte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Dette er jo bare helt typisk Norge. Var jo ikke lenge siden det sto om den nye Drammensbrua som har ovale(tror jeg) søyler, så har den gamle runde. Så da har Statens vegvesen bestemt at de gamle søylene må bygges om til ovale, tror prislappen var rundt 50 mill. Hvorfor i hælvete kunne de ikke bare brukt de samme tegningene som den gamle med en gang. Tror vel også at de fleste gir faen i om søylene var forskjellige på de to bruene. Har forresten vært å stemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 ovale eller ikke??? særiøst hvem faen merker det når dem ratter oppå broa?? tror nok ingen drammensere bryr seg heller..... heeeeeelllltt utrolig!!! ikke rart at vi har "dårlig" råd her hehe i verdens rikeste land som dem skryter av hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 åhå... død over norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 det er helt rått, godt jeg stemte rett i dag, håper dere andre også har gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå