Gå til innhold

Norge på sitt beste GRRRRRRRRRRRRRRR

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

Off.. det er rett borti her det der. Veiprosjektet der er bare helt sinnsykt. Først har de brukt et fuckings år og sikkert mangfoldige titalls eller hundretalls millioner på å bygge en MIDLERTIDIG vei, rundt byggeområdet, i stedet for å finne på en løsning hvor den gamle veien blir brukt mens den nye bygges. Greit at jeg ikke er noen ekspert på veibygging, men der må det kunne finnes bedre løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og froskedammen er nå fylt igjen pga bru fundamentet! men skal gravest oppigjen! froske bestanfden er nå død men kan komme tilbake igjenn!!

Fyfaen kor dumt, ingenting som overrasker meg lenger

p.s noen som vil sponse meg eg skal bygge kattehus til 14 milioner slik at vill kattene i nabolaget skal få det bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo bare verre og verre. Finnes sikkert en haug av slike saker i dette landet,..

Hva med alle tunnelene og broene på vestlandet som står halvferdig fordi de er tomme for penger halvveis...?

Bruk stemmeretten i dag!!! så kanskje vi får et Norge som går an å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om det er til å grine av eller le.... Tragisk... rett og slett.

Hvor f*** skal froskene ha en bru til 14mill når de kan klare seg med en kulvert til 2???? Hvert fall når den brua til 14mill uansett tar livet av froskene pga fundamentet... Tror faktisk bellona hadde reagert på dettte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare helt typisk Norge. Var jo ikke lenge siden det sto om den nye Drammensbrua som har ovale(tror jeg) søyler, så har den gamle runde. Så da har Statens vegvesen bestemt at de gamle søylene må bygges om til ovale, tror prislappen var rundt 50 mill. Hvorfor i hælvete kunne de ikke bare brukt de samme tegningene som den gamle med en gang. Tror vel også at de fleste gir faen i om søylene var forskjellige på de to bruene. Har forresten vært å stemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...