Ola. Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Nødblinkers fungerer ikke på min bil.. Knappen sitter ved klokka i dashn, som heller ikke er i form.. Står 00.00 der, og lyset i den fader bort innomellom.. Trykker jeg inn nødblink knapper, så skjer det ikke shit, men lyset i klokka forandrer seg hehe.. Sentral låsen min har også tatt kvelden.. Jeg aner ikke hvor sentralen er, og hva slags målinger jeg skal få på den og motorene.. Trenger litt tips til hvor jeg skal angripe dette.. Mulig det er no kjente feil? Er elektriker, så jeg er ikke hjelpesløs, men gidder ikke finne opp hjulet på nytt om jeg ikke trenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Kom på en ting som trolig er viktig.. Først begynte problemet med sentral låsen med at bilen låste seg momentant etter at jeg låste den opp.. Etter en dag sluttet alt å fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Sentrallås motoren i venstre bakdør var gåen.. Noen som har en liggende? Noen andre modeller som har samme type, som jeg kan bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå