Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var så latterlig med den?

Forøvrig så er jeg av den oppfatning at man skal være forsiktig med å gjøre narr av andre folks biler, dersom det var det du mente med alle de smileysene. I tillegg er jeg usikker på om denne er i riktig kategori. Dersom det er du som annonserer bilen din til salgs så har den havnet riktig, hvis ikke skulle den nok vært under Annet. Evt. under Bilder og Film hvis du hadde vist fram bildene av den.

Skrevet
Hva var så latterlig med den?

Forøvrig så er jeg av den oppfatning at man skal være forsiktig med å gjøre narr av andre folks biler, dersom det var det du mente med alle de smileysene. I tillegg er jeg usikker på om denne er i riktig kategori. Dersom det er du som annonserer bilen din til salgs så har den havnet riktig, hvis ikke skulle den nok vært under Annet. Evt. under Bilder og Film hvis du hadde vist fram bildene av den.

Jepp, min bil. Smileysene er for og lyse opp litt :D

Skrevet

Da misforsto jeg din bruk av smileys. Den ene smileyen kalles LOL - Laughing Out Loud. En av de andre er Surprised. Derfor trodde jeg at dette var nok en latterliggjøringstråd.

Beklager feiltakelsen!

PS! Det er nok ikke SÅ sjeldent med nakkestøtter bak. Det hadde jeg også på min svarte 89-modell 325i touring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...