triplex Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har problemer med lysene i dashbordet på min e34. Når lysbryteren står på 0 funker alle lysene, men når jeg slår bryteren på for å bruke langlys eller på parklys slår lysene i dashbordet seg av. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 hm... sjekk sikringene PS: har jeg sett bilen din?? Bor 10km unna sortland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Har akkurat samme problemet. Meget iriterende nå når høsten og mørket nermer seg! Håper det er noen som har vert borti dette før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 99% sikker på at d den ene sikkringen deres som har tatt kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triplex Skrevet September 13, 2005 Forfatter Share Skrevet September 13, 2005 ja får dobbelsjekke sikringene Filur: Du har sikkert sedd den. Går du skole på melbu? syns jeg har sedd din der? Har sjekket sikringene. det er ikke det. Noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Går ikke på melbu nei. Men den du har sett er en som går bilmekk sin,nesten lik min bare noen få ytre detaljer i forskjell og det er bare en 520ia 12v ikke no sæli futt i den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jeg har og sjekka sikringene! Fant ikke noen feil. Hvilke sikrings nr. er det som går på instrument/dash belysning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Se under lokket på sikringsboksen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Virker som det er flere sikringer som går til instrument belysning. Men har ikke peil på tysk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glosi Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Jeg har en E30, på den er det sikring nr 23 som går til instrument belysning. Sikringen er i orden på min og pærene bak dashbordet er i orden, men jeg får fortsatt ikke lys i dashbordet. Bare si ifra om dere vet hvordan jeg fikser dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 det kan jo være dårlig kontakt da. har vært borti samme problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glosi Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Problemet er da å vite hvor man skal lete etter den "dårlige kontakten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 det første man kan se, der er i kontakta på spidometeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glosi Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Speedometeret virker, men der er ikke noe lys bak der. Har noen et koblingsskjema så man kan se hvilke ledninger som går til hvilke lamper i den klipsen som settes inn på dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Æ har begynt å få det samme problemet. Har vært ett par tilfeller hvor lyset ikke kommer på. Knipset til bryteren og det kommer. Noen ganger blinker det bare ved knipsing, og dro da bare brytere opp og ned ett par ganger. Tyder på sliten bryter i mit tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå