Platepratar Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Hvor får eg tak i slike som det ikke står m3 på? Kan jo ikke kjøre rundt med det på bilen når det ikke er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 kva lister du snakkar om? dei rundt bilen er vel lik på M3 og M-tech trur eg....står ikkje noko på m-tech. (kva type m3?..E46, E36, E30?) Håpar dette vart eit svar...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Tenkte du skjønte hvilken bil det var hvis du så til venstre for spørsmålet mitt. Men det er ein 93 mod e36. Men hvis m-tech listene er like de som står på m3 så må eg nok gå for noen sånne. Så svaret var vel bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 sorry, litt kjapp... dei er i allefall like påp E46. Sikker andre her som og svarar så du får avvente litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Det er valgfritt hvilket emblem du vil ha på....er masse varianter å velge i. Emblemene er utskiftbare. Får også kjøpt emblemfrie lister, uten hull til emblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Stemmer det se , jeg har selv bare "///M" i enden av lista. 325 er ikke akkurat noen M3 for og si det slik, selv om jeg har full m3 opptikk. Lurte litt på og sett ///M bak på kofferten også, redd det blir litt harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå