Gå til innhold

RH 18x10 og 18x8,5 selges-> størrelse gravert i felgen


hav
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Selger et sett felger som ikke passer bilen min E39, men passer andre bimmer som f.eks E34

Felgsettet:

2stk 18x10

2stk 18x8,5

Boltsirkel 5*120

Dekkene er ikke påregnelige, hvertfall ikke de bakerste.Litt små riper,flekker på felgene.Kan sende bilder,da ser det hvordan hver enkel felg ser ut.

Skal ikke være kast i noen av felgene.Disse vekker oppmerksomhet :D

Har ikke host for øyeblikket,så bare send en mail så kan jeg sende bilder på mail.

Tenkte 10 for disse,men kan ta imot 8000kr for disse ved hurtig avgjørelse.

NB! Hvis du har andre bud,noe mindre så kan jeg gjerne få vite det.

NB!!! ny pris 5000kr

mvh

Hav :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det, men har nesten aldri sett ettermarkedsfelger fra de siste 10 årene som har 72.5 senter, alt er jo tilpasset det største, slik at det passer på alt, bare med senterringer på de som krenger mindre senter. Trodde RH sine stort sett bare var 74.1. Ellers er jo alt identisk på E34 og E39. Samme innpress og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du har fått svaret allerede på forumet visst :) Det er pga hub senter.. som det er nevnt nedenfon.

Har ingen steder jeg kan laste opp bilder,noen som kunne gi meg en hjelpehånd så kan jeg sikkert legge ut bilder på forumet.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken www.imageshack.nu eller www.imageshack.com virker for å være operative... Det var i allefall ikke noen åpenbar magisk knapp å trykke på for å opprette konto på noen av de. Er informasjon om domener på begge to.

Edit: Det er på www.imageshack.us man får muligheter for å laste opp bilder. De to andre er typeiske rip-off adresser som folk oppretter siden domenenavnet er det samme, men toppdomenet er annerledes.

Men jeg skjønner poenget ditt angående galleri kun til salgsannonser. PS! Det er mange ubesvarte forespørsler angående akkurat det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Prøver å legge flere bilder,gjerne kom med skambud! felgene må bort,har ikke plass i garasjen :(

Send en mail,send et bud... hvis felgene hentes i nærmeste dagene så kan jeg nok ordne et rimelig pris.

mvh

Hav

Moderator-edit: Endret i innlegget slik at bildene vises direkte.

Forumhjelp:

Høyreklikk bildet på den imageshack-sida du står på, velg Egenskaper og kopier adressen som vises der, ikke den i adresselinja på nettleseren din. Så bruker du Img-funksjonen her for å få inn bildene. PS! Du trenger ikke å manuelt bruke URL-funksjonen når du lager link, slik du hadde gjort. Så lenge den starter med http:// så blir det link automatisk, og er det www i begynnelsen av adressen så blir det link da også, uten http://

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja,jeg er fullstendig klar over det men jeg er ikke intressert i de felgene.Hvis noen kommer og henter dem innen 2dager så kan de få felgene for 5000kr. Har ikke plass lenger og ikke behov. :(

Ingen som trenger vinterfelger,slik at man kan leke med bilen om vinteren? :wink:

Felgene befinner seg i oslo/lillestrøm område og kan hentes alle tidspunkter i døgnet :)

Send meg mail eller PM.så kan jeg gi tlf nr til de som er intressert.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...