Kenneth BMW Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Hei alle sammen Da har jeg blitt Tromsø væring igjen! Det har vert en styr med flytting, pakking og ikke minst en lang kjøretur. Bimmern gikk prikkfritt de 210 milene vi la bak oss, og bensinforbruket var ikke så aller verst. 1.25 til 1.39 med en boggitilhenger på ca 800 kg. jeg syns det var meget bra. I tillegg hadde vi vel en 150 kg ekstra i bilen. Så nå lurer jeg på hvor mange av dere som bor i nærheten av Tromsø? Vi må jo få til å møtes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Det ser ut som jeg må flytte ned til Tønsberg igjen Det var vist ikke så mange som bor i nærheten av Tromsø her men jeg vet det er noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Flytter du dagen etter du kom oppover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hahahahaha...Du tok ikke den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Det ser ut som jeg må flytte ned til Tønsberg igjen Det var vist ikke så mange som bor i nærheten av Tromsø her men jeg vet det er noen Bor i nærheten av tromsø jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 du flytter mye her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 tror du må lese den en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Mange kjappinger i denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 He-he! Jeg reagerte likt som flere selv jeg, etter den første setningen, så lo jeg litt etter å ha lest hele innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 hihi Ja det gikk en stund før noen skjønte den Jeg blir i Tromsø nå trur jeg. liker meg best her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Sikker på at du blir værende, det snødde jo idag..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Gleder meg til vintern kommer ned her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 Snø ingen hindring, det blir bare morsommere å sladde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Hahahahaha...Du tok ikke den;) nei det gjorde jeg vist ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå