turbo4x4 Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 hallo dere. har just flytter til tr.heim å skal skifte bank. er lei av små lokal banker, å vil nå ha en landsdekkende bank(ikke noe must hvis jeg finner en jeg kan trives med). Noen av dere som vil komme med en anbefaling?, tenker spes. på bil lån. Kunne tenkt meg å kjøpe en m3/m5 en gang om ikke så alt for lenge. Tenker da på e34/e36, men e30 er også av intresse.. Problemeet er att de fleste bankene ikke lar bilens alder og lånets levetid ikke kan overskride 12 år. vanskelig å finne en 6-8 år gammel M-bil til overkommelig pris.. Trenger svar kanske kjapt......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Det enkleste er vel å ta kontakt med de forskjellige bankene å høre selv, evt. kikke på nettsidene å se om det står der. Etter som jeg vet godtar bankene gamlere biler enn 10\12 år hvis du har en eller annen form for sikkerhet i eget hus eller noen andre som er villige å stille kausjon for deg. Men dette kan varigere mellom de forskjellige bankene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Bilene trenger sjelden være under 10-12 år når det gjelder BMW, Mercedes, etc., så det er neppe noe stort problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 gå for www.skandiabanken.no !!! ingen over ingen ved siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 www.landkreditt.no , det er bank det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå