Bjørn 320 Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Oppdaga et aldri så lite problem i dag. Ryggelyset og ryggesensorene virker ikke, så regner med det er noe som kontrollerer begge deler som gjør at det er dødt. Har sjekka sikringene, men ingen feil der. Noen som har andre ideer om hva som kan være kaputt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Ingen som har noen ideer? Kan det f.eks være en bryter i girkassen som har gitt opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 det kan vel kansje være ryggelysbrytern som har sagt takk for seg ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Vet du hvor denne sitter? Vanskelig å bytte selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 den ligger på venstre side på girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 må man ha fra hverandre hele bilen for å finne denne ? har samme problem på min at begge ryggelysa ikke funker... kan man bytte denne inni bilen eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Etter det jeg har forstått må du bare få bilen opp på bukk og komme under. Deretter skal det visst være enkelt å få byttet. Har bestilt ny bryter i dag. Var ikke så dyr...73 kroner +mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Bare å komme seg under bilen det ja bryteren skrues ut med fastnøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Herlig! Kommer visst på mandag..får stikke innom jobben og heise bilen til værs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Har bytt brytaren, fiks som f no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 tar to min å bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 tar to min å bytte.. Merka det, og gamle brytaren var egentleg like fin. Berre e#"%#¤% mykje dritt inni kontakten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Samme problem på min. Ikke liv i ryggelys. Er det noen fler sikringer jeg kan sjekke utenom de fremme i motorrommet? 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik andrew Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 hei. Jeg har samme problem på min e34. Men ryggelysbryteren bytta jeg for rundt 1 år siden? kan det være at den har gått i stykker allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå