jonr Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 har spilt dette spillet litt nå på xbox, klarte endelig å rive meg løs, kongespill hvis man likte burnout 3 så er dette enda bedre!!! vet ikke om det har kommet i butikken enda, men nåt det kommer... løp å kjøp!!! Releasen er BURNOUT REVENGE XBOX Racing 22. sep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Siden du selv skriver at release på spillet er 22. september, så er det vel lite trolig at det har kommet i butikkene vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 La til det etterpå, men selv om det ikke er i butikken er det bare ¨finne andre alternativer imens vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Tips: Når man føyer til ny info i et innlegg så er det praktisk å skrive "Edit:" foran det nye man skriver, da framgår det klart, og blir ikke forvirring slik som nå. Selv har jeg ikke Xbox, men PS2, så for meg er det ikke aktuelt. Dersom det kommer på PC så er det også uaktuelt, har altfor mange timer i døgnet foran PCn som det er, så der gidder jeg ikke å spille. Riktignok har jeg en behagelig kontorstol og 19" flatskjerm, men gi meg en Recliner og 32" widescreen når det skal spilles! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå