S3TR Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Er det noen som vet hvordan det går med Henning Engen sin E30 327 TIC? Etter specs å dømme på den nye motoren bør dette bli grommt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Han pratet på 600hk i forrige uke i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Seriøst?! Er det med samme turboen; Turbonetics Stg-V T3/T4 60-1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Det vet jeg faktisk ikke..bare spurte han da jeg pratet med han på søndan og da regnet han med 600hk. Men tror det er en ny motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Ok..Imponerende Ny motor som i ikke M20? Den turboen han har skal vel faktisk kunne greie 600hk på en M20B27 med skikkelig oppsett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Var en fabrikkny motor tror jeg. står på motorbukk foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Heisann! Stemmer nok det, tenker å legge effekten på 600+hk Har ny turbo... Turbonetics T62 denne gangen.. klarer lett 600hk Blitt dårlig med "skruing" og oppdateringer på siden i sommer, da jeg har kjøpt meg hus og brukt mesteparten av tiden der, men motor står nå i bilen, og er igjen div småtteri før den fyres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 T62 ja, da snakker vi Er det fremdeles en M20 du bygger? Det begynner å bli nokså ekstrem effekt på en 12V! Du må vel opp i ca 1.7 bar ladetrykk? Prioritering er viktig, kan jo ikke bo i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Fremdeles m20 ja.... som det står på "oppbygning" på siden min! Står vell dog "gamle" turboen der enda Vi får se hvilke trykk jeg må opp på. Med det oppsettet på topp osv jeg har nå, så bremser svenskene ca 500hk på ikke veldig langt over en bar! Skal til Pure Performance for å mappe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Ok, jeg tenkte på det som ble postet ang. "ny" motor. Ca 500hk på rundt 1 bar er meget bra! Men jeg tror de ekstra 100 går hardt ut over effektiviteten i systemet? Uansett så er du på rette plassen! PPF er uten tvil de med mest "knowhow" på BMW og turbo. Håper du får det til å holde denne gangen. Post oppdateringer når noe vesentlig skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Bump.. Noe fremgang i jakten på 600hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå