Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags utstyr er det på den? så det var soltak og att det sannsynligvis er sportseter, men ellers?

når er den importert?

hvilken blåfarge er det på den? var litt vanskelig å se på bildet.

Skrevet

Jeg har lagt merke til akkurat det der jeg også Gunnar! Har selv hatt annonser inne på autodb, og kan ikke komme på at prospektet var det som falt meg mest naturlig å bruke. Husker faktisk ikke om det var link til det engang. Prospektet er fint hvis man vil skrive ut annonsen, men ellers er det detaljannonsen med flere bilder som gjelder. Faktisk litt smått irriterende og måtte endre i adresselinja på majoriteten av autodb-linker det henvises til. :?

Forøvrig, en meget pen bil dette! En 318iS Class II er noe jeg virkelig kunne tenkt meg om jeg selger 320d'en, men jeg har ikke bestemt meg om jeg skal ha den nydelige blå eller den hissige rød... Hvit 318iS Class II sedan, med full M3 GT/M3 LTW/M3-R -optikk og ekstra motorsportsdetaljer hadde vært det optimale, men den finnes jo ikke i hvit. :cry:

Skrevet
hva slags utstyr er det på den? så det var soltak og att det sannsynligvis er sportseter, men ellers?

når er den importert?

hvilken blåfarge er det på den? var litt vanskelig å se på bildet.

Utstyr

ABS, Airbag, Aircondition, Alu. felger, El. just.speil, El. vinduer x 2, El.soltak, Farget glass, Klima, Kurve/tåkelys, Radio/kassette, S./V. hjul, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn ratt, Sport understell, Sportsseter, Utetemp.

Bilen ble registrert for førstegang i Norge for ca. 14 dager siden.

Fargen er Alaskablå, som en annen skrev i et tidligere innlegg.

Skrevet

Ser du har fått på BMWCCN Vestfold sitt klistremerke alt og greier :)

Flott bil da, hvordan er bagasjerommet på denne kontra coupe? Romsligere? Legg gjerne ut fler bilder, f.eks motorrom

Skrevet

Det er nok ikke noen enorme volum forskjeller på kofferten fra coupe til sedan. Men det er litt forskjell på høyde og på bredden på åpningen. Under panseret er alt orginalt, med endel fabrikksvoks. Kan sikkert ta et bilde å sende deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...