Peoplez Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 korleis legger eg ut bilder på et vanlig innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 det bilde du vil legge opp må ligge ein eller anna plass på Web'en. Du finn fram bildet, og høgreklikkar på det og vel "kopier bildeadresse. Så går du til meldingen du skriv og trykker på "img" knappen oppe til høgre. Så limer du inn bildeadressa og trykker på "img*" Vips så skal bilde vere på plass når du trykker ok på meldingen ...er du usikker så berre tek du "forhåndsvisning" og ser om bildet er på plass... Bildelinken vil då sjå ca slik ut; Lykke til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 En moderator eller noen skulle laget en konkret oppskrift på dette med å legge ut bilder.... Gjort den til prioritet tråd og stengt den. Husker jeg hadde litt problemer i begynnelsen jeg oxo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 hehe...det var du BalleKnalle som lærte meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 En moderator eller noen skulle laget en konkret oppskrift på dette med å legge ut bilder.... Gjort den til prioritet tråd og stengt den. Husker jeg hadde litt problemer i begynnelsen jeg oxo... For det første, les Tips & regler for forumet: www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 (Prioritert tråd + eget menyvalg til venstre) Der er det henvist til FAQ: www.bmwguiden.no/faq.php#24 (menyvalg til venstre) Hvis alle hadde forsøkt og bruke de hjelpefunksjonene som allerede finnes lett tilgjengelig, så hadde kun et fåtall av slike spørsmål vært nødvendig. Og det hadde også vært mye mindre moderering. Jeg korrigerer nok flere hundre innlegg om dagen pga. elendig sitering og/eller dobbeltposting. PS! Dette er ikke ment som noe "oppgulp" dersom noen skulle oppfatte det slik. Kun ment som en henvisning til hvor man finner hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå