venbus Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 halla folkens. her er det myyyye bilder av en del prosjekt vi driver med. det er også noen filmer som det går an å myse litt på....www.praerien-racing.com.... se da vel.... legg gjerne inn en hilsen på gjesteboken vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 har vært der, dere har mye tøffe ting, virker som dere har greie på en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 sett flere av de bilene der her i kr.sund til tider. den røde E30 320 "M3`n" triller vel fast her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 jepp. det stemmer det ja. jeg har solgt den m3 wannabe bmw`n. å den ruller ofte i byen ja. kult at en dame kjøpte den da. ellers så bruker jeg pit bull en del. å av å til i kr-sund når jeg er der på arb... det blir kult å få startet opp twinturbo bmw`n gjenn. skal lakkere den snart. har å fått den nye 4 lammel`s sinterclutsjen min nå. da blir det mer breisladd på norges treff. gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Kul side da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Kule filmer da Elsker åkerrally og ødelegging av gamle biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 har en del mer filmer av div stunnt som vi skal legge ut etter hvert. følg med. det blir å opning av den nye gokartbanen på halsa til våren. den er 1008 meter lang og er gokjent av NMK. der blir det liv neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 det er 2 filmer på hjemmesiden som er verdt å se.. last ned... er vi riktig klok eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Nei, dere er kliin gærne ass.... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Artigt "prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Skrev i gjesteboken tidlegare ang specs på bilene, ser at det er jo forsatt ikkje komt noe, hadde vert fint med litt mer info, då hadde det blitt litt mer interesant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 jeg vet de går litt tregt med denne teksten på hjemmesiden. men jeg jobber for å få til å legge inn tekst selv... har for tiden en webmaster på hjemmesiden som er travel.... har en del å skrive om prosjektene natulivis, så det er savnet. jeg har så mange jern i ilden, men det skal bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Den M5 Touringen tror jeg stod en del hos naboen til fadern i by`n (KSU), eller.....? Var til salgs lappe på den også. Ser flere biler som cruiser havna her til tider. Nylig kjøpt, hadde du andre ærend i "sailorman`s streat" eller er det rett og slett en annen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 jepp. det stemmer, den har jeg solgt til en på smøla. det er han som har den til salgs nå.... savner bilen, men jeg har nokk biler å holde på med. så er det twinturbo prosjektet som tar det meste prioriterienga nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 bra side! med mye bra bilder. men mangler mye informasjon på mange av bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå