Gå til innhold

Symbolikk i BMW CCN Vestfold sitt klubbemblem

Erik E30 Einum
 Share

Anbefalte innlegg

man skal vel ikke tøyse med dette, men klarer ikke dy meg..

noen samenheng i at moderatoren som spør om dette tønsberg merket i det siste har blitt kaldt "nazi"

BRATISLAVA (Dagbladet): Norges flagg, riksløven og stedsnavn som Tønsberg, Hammerfest, Narvik og Nordland er sentrale designelementer.

Klesmerket med det norskklingende navnet «Thor Steinar» er blitt topp gatemote blant høyreekstreme og nynazister særlig i tidligere Øst-Tyskland og det øvrige Øst-Europa.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/12/443026.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forsikre deg om at det ikke er noen sammenheng overhodet! :)

Jeg var jo heller ikke klar over hverken hva slags landemerker dette er, eller hvor i Vestfold de befinner seg, så det var en ren tilfeldighet!

Dr_S, ja det var i et slikt ærend jeg så det! :lol: Eneste gangen jeg har vært i Sandefjord. I Tønsberg har jeg såvidt vært et par ganger, men da bare nede i byen, og har ikke sett det tårnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forsikre deg om at det ikke er noen sammenheng overhodet! :)

Jeg var jo heller ikke klar over hverken hva slags landemerker dette er, eller hvor i Vestfold de befinner seg, så det var en ren tilfeldighet!

Dr_S, ja det var i et slikt ærend jeg så det! :lol: Eneste gangen jeg har vært i Sandefjord. I Tønsberg har jeg såvidt vært et par ganger, men da bare nede i byen, og har ikke sett det tårnet.

hehe det er godt å høre :) har du ikke vært i tbg (Tønsberg) bør du ta deg en tur dit om sommern :) beste byen i landet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.000,- for å pisse på gata koster det også. Sinnsykt.

Og utesteder som TigerTiger tror de er kongene på sommeren, og tar 90,-/hode i cover, pluss dyr drikke. Betalte 180,- for meg og dama for å komme inn døra og for å få hørt litt musikk og kjøpt dyr øl! Synes det er helt på trynet.. Generelt sett veldig dyrt på byen i Tønsberg.

Synes nok Stavanger er bedre sommerby. Mer folk, større by og derfor mye større utvalg av utesteder, billigere, etc. Samme bryggelivet. Men for all del, det er noe eget ved brygga på Tønsberg om sommeren. Flott sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.000,- for å pisse på gata koster det også. Sinnsykt.

Og utesteder som TigerTiger tror de er kongene på sommeren, og tar 90,-/hode i cover, pluss dyr drikke. Betalte 180,- for meg og dama for å komme inn døra og for å få hørt litt musikk og kjøpt dyr øl! Synes det er helt på trynet.. Generelt sett veldig dyrt på byen i Tønsberg.

Synes nok Stavanger er bedre sommerby. Mer folk, større by og derfor mye større utvalg av utesteder, billigere, etc. Samme bryggelivet. Men for all del, det er noe eget ved brygga på Tønsberg om sommeren. Flott sted.

1. man skal ikke pisse på gata :)

2. stavanger sommerby ? (hvor fa** er sommern der nede/borte?) er jo kaldt som i desember der uansett årstid, regner eller/og blåser hele året.

Tiger tiger tar 90 kr i cover pga de ikke vil ha inn alt mulig rart (jeg forsvarer de ikke) men til gjengjeld får man en drikkebong eller hva det heter så man får en gratis øl/drink i baren, dette ville du alikevel mått betale 80 kr for alle andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok at man ikke skal pisse på gata men HJELPE meg 10000 spenn for å gjøre det da!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er enig i at det er en drøy pris, emn grunnen til den er 10 000 er at det ikke skal lukte urin i hele byen, de som har fått en slik bot gjør neppe det igjen, og de som har lyst å gjøre det tenker seg nok om 2-3-4-5 ganger i forhold til om det var 500.

jeg syntes det er greit at ikke folk bruker byen som en dass jeg, men syntes det er lov å bruke skjønn, dvs om noen pisser i en park langt utenfor byen er det en annen sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. stavanger sommerby ? (hvor fa** er sommern der nede/borte?) er jo kaldt som i desember der uansett årstid, regner eller/og blåser hele året.

Jeg har bodd i Vestfold 2 sommere nå. Hørte at det skulle være flest soldager i året her.. i Norge. Vel, alt jeg har å si til den saken er at det antall soldager det har vært her i sommer og forrige sommer sier mer om Norge enn om Vestfold.. :D

Skal innrømme at det regner og blåser mindre her, men været er mye mer ustabilt på østlandet. Det kan tordne og lyne og høljeregne i det ene øyeblikket, for så å 15 minutter senere være sol. Og når det først regner her borte, så pleier det å bøtte ned. Stavanger/Jæren hadde vært fint uten vinden, men det ligger utsatt til i forhold til Nordsjøen. Flatt er det også..

Tiger tiger tar 90 kr i cover pga de ikke vil ha inn alt mulig rart (jeg forsvarer de ikke)

Alt mulig rart? Det er liksom et studentsted. Studenter flest har kanskje en tusenlapp i måneden å leve for etter mat og bolig...

.. men til gjengjeld får man en drikkebong eller hva det heter så man får en gratis øl/drink i baren, dette ville du alikevel mått betale 80 kr for alle andre steder.

Det fikk ikke vi. Og jeg tipper at det der er noe de innførte da de skjønte at det der var helt håpløst. For da vi var der på sommeren var det nesten folketomt! Og det var en fredag eller lørdag.. skikkelig nedtur for de tenker jeg.. Drittsted, mer har jeg ikke å si om den saken. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...