Aama_Racing Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Hei, Gamle batteriet mitt et dødt, da står selfølgelig et nytt et for tur, men noen som vet om et bra merke til en rimelig penge?? evt. hvor mye?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Rimelig penge? Biltema eller noe slikt har vel... Kvalitet? --> Optima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 kjøp deg et gele batteri da har du et batteri som holder lenge det koster 1890 kr men det er verdt det! Vision EB12-75 75AH, 12V Batteri NOK 1890.00 75 Ampertimer 700A (5sek) Vedlikeholdsfritt Tett konstruksjon Kan monteres i alle posisjoner Beregnet levetid 8 år Mål (H x B x L): 206mm x 258mm x 166mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 ..prisen viser ofte kvaliteten, hugs det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 kansje jeg skal vurdere et gelebatteri.. hehe, hadde vært morsomt.. kommer snart bilder av bilen nå, bli vel sannsynlig vis ferdig sveiset i neste uke:D Gleder meg som en unge:D er en E-30 M-tech 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 det er bare og gå inn på sida mi og bestille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Kjøpte Varta til min, ca. 950,-. Men Biltema-batteriet funker jo helt sikkert de også, og koster vel halvparten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 kjøp deg ett gele batteri, det gjorde jeg til min e30, kjøpte det på torshov, kostet 2000 kr, men det er verd hver eneste krone spør du meg.Har nettopp satt i anlegg i bilen, og det funker perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 hva er så spessielt med disse batteriene at de er verdt doble prisen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 lengere levetid, og så gir de mere strøm, sliter mindre på starter osv her har du litt info om optima http://www.optimabatteries.com/publish/optima/americas0/en/config/product_info/automotive/starter/technical_specs.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 På Biltema koster et batteri ca 400,- Og de holder helt greit også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 får en del biltema batteri til den prisen da.hvis en har mye anlegg i bilen så har det nok sine fordeler,men hvis ikke så tror jeg jammen jeg heller hadde kjøpt meg et biltema batteri.komt godt ut i tester også faktisk.men når sant skal sies så har jeg et optima batteri i bmw`en å det har ikke vært noe tull med det,pluss at det har vart noen år når jeg tenker meg om.bare vedlikeholdslader det innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 men det går da ikkje an og sammenligne biltema batteri med gele batteri! For det første får du mye høgere start strømm med gele batteri, det er bedre for starteren, du kan tappe det heil ned uten at det gjør noe! det er ikkje veske på di og di er heilt vedlikeholds frie. levetiden er 8 år! og skal du ha stereo anlegg seinere så har du allerede gele batteri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Hei, Gamle batteriet mitt et dødt, da står selfølgelig et nytt et for tur, men noen som vet om et bra merke til en rimelig penge?? evt. hvor mye?? Du har jo kontakter på minst ett par bilverksteder, har du ikke? Kan du ikke få de til å ordne en GOOOOOD pris til deg da? PS: Er det ein bil Ove & co holder på med i Tomrefjorden? Bli bra ta der serru..... He potensiale t å bli en sver skyss na bil'n din. Ka ti du fer kjøre'n sjøl no da? Gi me ett tips når den e ferdi da, so kan vi ta nåkken feite bilde tå'n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 batteriet mitt tok kvelden her om dagen, rett før eu-kontrollen. Kan si det var gøy ! Men kjørte ned (når jeg fikk start på den igjen) til der jeg kjøpte det og fikk nytt på garantien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå