Gå til innhold

Batteri?

Aama_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

får en del biltema batteri til den prisen da.hvis en har mye anlegg i bilen så har det nok sine fordeler,men hvis ikke så tror jeg jammen jeg heller hadde kjøpt meg et biltema batteri.komt godt ut i tester også faktisk.men når sant skal sies så har jeg et optima batteri i bmw`en å det har ikke vært noe tull med det,pluss at det har vart noen år når jeg tenker meg om.bare vedlikeholdslader det innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det går da ikkje an og sammenligne biltema batteri med gele batteri! :lol:

For det første får du mye høgere start strømm med gele batteri, det er bedre for starteren, du kan tappe det heil ned uten at det gjør noe! det er ikkje veske på di og di er heilt vedlikeholds frie. levetiden er 8 år! og skal du ha stereo anlegg seinere så har du allerede gele batteri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Gamle batteriet mitt et dødt, da står selfølgelig et nytt et for tur, men noen som vet om et bra merke til en rimelig penge?? evt. hvor mye??

Du har jo kontakter på minst ett par bilverksteder, har du ikke? Kan du ikke få de til å ordne en GOOOOOD pris til deg da? PS: Er det ein bil Ove & co holder på med i Tomrefjorden? Bli bra ta der serru..... He potensiale t å bli en sver skyss na bil'n din. Ka ti du fer kjøre'n sjøl no da? Gi me ett tips når den e ferdi da, so kan vi ta nåkken feite bilde tå'n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...