Morten318 Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Kjøpte meg en org grill som var limt på svart matt grill utapå.. men tror det hadde blitt penere med blank svart istede.. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan lakkere disse med klarlakk? eller går det ikke? Må jeg pusse ned evt med hvilket papir eller er det bare å rengjøre de ordentlig og spraye på? Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Kjøp deg en mattingsfille på biltema,vask med silikonfjerner før du lakker.Kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 hva er mattingsfille? bare få rensa det og så spraya på med klarlakk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 En matte man matter ned lakken med.men kjøp deg litt slipepapir du. 600 el no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå