Stian Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 No skal cabben parkerast for vinteren. Ny stereo skal byggast og da må eg selge vekk det gammle. Skal begynne å demontere i morgo, så da blir det bilder og info om produkta som skal selgast. Følgande eg Veit eg har for salg. 1 stk Pioneer deh-p8400. 1 stk JBL 5 1/2 frontsett. Gt serien. 1 stk MTX thunder 2 kanals forsterkar. Modell nr 2300. 2x150w rms i 4ohm 2x300w rms i 2ohm. 600w rms brokobla i 4ohm. Er stabil i 2ohm. 1 stk MTX thunder 4 kanals forsterkar. Modell nr 4320 4x40w rms i 4ohm. 4x80w rms i 2ohm. 2x160w rms brokobla i 4ohm. 4 stk 10" Alpine ZR 1000w. Kan medfølge kasse som er perfekt bygt til E-30 cab. Alpine equliser (noko i den dur). Med masse forskjellige innstillingar. Separat boks i bagasjen. Har ingen fast pris her, så det er berre å komme med bud. Alt er strøken og fungerar 100%
Ettertenning Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 Ka nystereo som skal inn da? Har du planene klare?
Stian Skrevet September 15, 2005 Forfatter Skrevet September 15, 2005 Ja, dei er klare. Skal ha italiensk og franskt. Eller omvendt.
Ettertenning Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 ok franskt høres fornuftig ut! regner med det er focal! men italiensk det er vel fleire merker som blir produsert der!
Desloch Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 Hvor bra spiller det frontsettet uten forsterker, og vil det passe rett inn i min E36 coupé? (framme, ved beina) Prisantydning?
Stian Skrevet September 15, 2005 Forfatter Skrevet September 15, 2005 Kjenner gutta på ICE-Audio. Så da tar eg det grommaste dei har. Hvor bra spiller det frontsettet uten forsterker, og vil det passe rett inn i min E36 coupé? (framme, ved beina) Prisantydning? Det veit eg ikkje sidan eg kun har kjøyrt forsterkar på det. Ikkje veit eg om det passar bilen din heller. Når eg finner ut ca NY pris, så skal eg komme med eit tilbud til deg. Men det finner eg ikkje ut før i morgo.
Ettertenning Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 Kjenner gutta på ICE-Audio. Så da tar eg det grommaste dei har. Kjekke karer det! og di kan det di driver med det er sikkert!
Stian Skrevet September 15, 2005 Forfatter Skrevet September 15, 2005 Jepp, det er dei. Har lyst å teste denne og: http://www.iceaudio.no/?func=vareinfo&v ... 0b56b5bd78 Den skal vere grom til prisen. Eller så blir det ei grom VRX blokk.
Ettertenning Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 Den helix Forsterkeren kan eg anbefale med handa på hjerta. Har ein kunde som har kjøpt denne og det første han gjorde etter og ha prøvd den var og ringe meg og sei at det var en klar vinner. Han kjører en beast master med denne og det er så vidt han kjenner lonk i forsterkeren etter hard spilling! Anbefalest! Mye Watt for pengene Er det for og drive subb\subber er det vel greit med denne! men er det snakk om hifi ellementer som focal sin 8 tomms subb focal utopia 21wx er nok ikkje ei wrx blokk og forakte Lykke til da
Stian Skrevet September 15, 2005 Forfatter Skrevet September 15, 2005 Helixen er jo digital, så det +`er jo på litt det og da. Har berre høyrt lovord om den og. Blir nok ein 16" på meg trur eg. Får sjå kva eg får plass til. Har og ein HV Sedici liggandes. Den er jo grom den og. Men eg lurar på om eg skal selje den.. Me får sjå iløpet av vinteren.
panasync Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 Du kan godt få lov å gi meg ett tilbud på Pioneer spilleren
BMW525i Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 Jepp, det er dei. Har lyst å teste denne og: http://www.iceaudio.no/?func=vareinfo&v ... 0b56b5bd78 Den skal vere grom til prisen. Eller så blir det ei grom VRX blokk. Jeg har den forsterkeren, kjøpt for 1 uke siden. Forsterkeren forsyner to cadence master beast 12". Virke som at forsterkeren klarer å gi veldig my strøm. Er også veldig overasket over subbene, spiller veldig bra.
Bart Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 har nettopp selv kjøpt meg focal, og det er bare helt rått!! anbefaler det!
Stian Skrevet September 15, 2005 Forfatter Skrevet September 15, 2005 har nettopp selv kjøpt meg focal, og det er bare helt rått!! anbefaler det! Har hatt Focal og Audison før, så eg veit det er kvalitets saker.
Stian Skrevet September 15, 2005 Forfatter Skrevet September 15, 2005 Jeg har den forsterkeren, kjøpt for 1 uke siden. Forsterkeren forsyner to cadence master beast 12". Virke som at forsterkeren klarer å gi veldig my strøm. Er også veldig overasket over subbene, spiller veldig bra. Da må den testes. Sidan den er digital og du forar den bra. Ingen antydning til for lite straumressursar under høgt volume?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå