painkiller24 Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Noen som vet om det er mye som må gjøres for å montere en M-43 1,6 motor når det har vært en M-40b16 1,6 der fra før? Bilen min er en 94 mod men når motoren ble skrudd ut fant vi ut at det var forskjellig motor i bilen og den vi skulle sette i! Forskjellen er jo rem og kjede drift. Og fordeler lokk i M-40, og coiler i M-43. Så vidt jeg vet! Den nye motoren kom vel fra 1994. Trodde da den skulle passe i og med at bilen er en 94! Men hva må gjøres for å tilpasse dette?? Haster litt pga avhengig av bil til jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Du mener nok forskjell på M40 og M43, for M42 er levert i kun 1,8-liter, det er også en 16v-motor. Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med forskjellene, men dersom du ikke får svar her er det garantert noen på BMW CCN sitt diskusjonsforum som kan gi deg svar: www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Sorry! mente M-43. Er ordnet på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Endret overskrifta også jeg da, siden det er den folk ser i forumoversikten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 hehe! takker for den! Tenkte ikke på den jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 bump! Ingen som har peiling på hva jeg må gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå