Stian Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 Er fine dei der. Men det er viktigt å få litt breidde på dei med rett innpress og.
speedtouch Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 rett og slett helg konge den bilen din synes jeg:) bilen var ganske stilren med de felgene som står på synest jeg:) rød bil med svart skinn er en helt utrolig fin kombinasjon.
Stian Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Jaja. Da er det vell sesong før meg og. Ny bilder kjem snart bilen rullar ut av garasjen.
Stian Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Har du fått deg nye felger? Eg har eit sett med rennesport II ja. Men ikkje den breidden og innpresset som eg ville ha. Raynik: Alt er tilsalgs for rette summen.
raynik Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 hehe ja sant det... send meg en pm når du skal selge da!!!!
Stian Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Da var undertray med leppe til evo leppa handla til våren. Liten detalje som eg likar godt.
gaasen Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Så hjula fu er gira på.. pent med skrudde hjul, men de ser litt små ut pga eikene og gradert kant.. kanskje hovedsaklig fordi banene er små? Hadde heller hatt hjula du allerede har jeg.. Sett bilde av hjula som er på touringen? Tror du ikke de hadde paasa godt da? Tror sivert har igjen 1 eller 2 sett med det senteret..
gaasen Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Bare en kjapp bilde om hvordan det kunne blitt.. Gjort veldig kjapt i photoshop så vet det ikke ser helt "ekte" ut..
Stian Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 Bare en kjapp bilde om hvordan det kunne blitt..Gjort veldig kjapt i photoshop så vet det ikke ser helt "ekte" ut.. Tja. Eg veit ikkje Geir. Litt stiligt var det, men AC felgane passa bedre etter min meining.
MPowered Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Første har en så feit bil så hold deg til tysk Min mening hvertfall... de var litt japseprega
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå