Sperre Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Solgte bilen til ei dame i dag, fikk en grei pris men var uansett trist å selge sin første bil Noen bilder av den : Nå er på utkikk etter en ny bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Hvorfor solgte du den da? Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 Rett og slett fordi jeg ville ha meg en nyere bil. Og hvis jeg hadde ventet mye lengere å solgt den ville jeg tapt enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Ok.... den bilen var som snytt ut av enderøra på bilen min , nesten helt lik! Hva blir det neste du går for da? E-46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 Tenkte å invistere i en 320 eller oppover i gradene Herregud å mye jeg egentlig kostet på den bilen, ikke bra hehe. Såg faktisk ganske lik ut ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Har kostet på bilen en del selv, så kommer nok til å kjøre den noen år... Dyrt å ha bil når man studerer uansett Men skulle gjerne hatt litt mer power ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 Kostet på den hellakering, nye hovedlykter, hvite blinklys, baklykter,felger, senkesett, anlegg, cd spiller +++ Så hun som kjøpte den fikk en god deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Oioi, såpass ja! Syntes den så skammelig blank ut, he he Har bytta/slipt toppen, bytta løftere, kam, dempere foran, eff.anlegg, hvite lykter rund baut, nye felger/ dekk sommer og vinter.... pluss litt annet småtteri Men den er enda ikke helt 100%.... den går ikke jevnt, vet ikke helt hva det er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 ....etter den søte kløe, komer den sure svie. Du finn deg sikkert ein ny kammerat snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 Finner nok en ny bil ja... blir ikke så altfor lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Hva slags motor og årsmodell er det og hva solgte du den for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 Er en 93 modell 318i som jeg nesten vil påstå var en av landets beste bil Den går som ei klokke og var skikkelig fin. Fikk 70k for den, hadde gått over 200 så var en helt grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå