nohr Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Noen som har montert komplett anlegg i E28 og som har tips eller feller dem har kommet over?? eller alt annet som kan være til hjelp.. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Skal du bygge stort er lyd isolering\demping en fordel fortell lit meir om ka du skal bygge så er det litt lettere og hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 Planen er en 12" i bagasjerommet,6*9 i hattehyllene høytalere fremme foran dørene og diskanter på dashbordet.. Cd-spiller i den vanlige plassen.. det jeg lurer på er hvordan for lyden fra kassa bak best inn i kupeen og tips til hvilken kasse som passer best.. og om det er noe spes jeg må tenke på når jeg bygger anlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Planen er en 12" i bagasjerommet,6*9 i hattehyllene høytalere fremme foran dørene og diskanter på dashbordet..Cd-spiller i den vanlige plassen.. det jeg lurer på er hvordan for lyden fra kassa bak best inn i kupeen og tips til hvilken kasse som passer best.. og om det er noe spes jeg må tenke på når jeg bygger anlegget... Vist du dropper høytalerene på hattehylla og lar det vere bass refleks rør der ifra kassa tror det kunne blitt bra. Har du et bra frontsett er det bare tull og ha 6*9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 har alle allerede hul til 6*9 der men tenkte å legge bassrefleks rør mellom de to opp i hattehylla.. Synes nesten jeg burde ha både 6*9 og frontsett.. men har lurt på å legge bassrefleks røret inn i sete ryggen men trur det blir for tett.. Hele innerdelen av bagasjerommet blir basskasse uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 har du bra frontsett er det ikkje nødvendig med 6*9 Men det ser jo lit bra ut med 6*9 da! det er ikkje så bra og ha bass refleksen rett inn i seterygge, vertfal ikkje vist den er helt i, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 må nesten ha 6*9 ettersom hullene er der,blir kanskje mye ekstra jobb å tette hullene,,, blir å sette røret x antall cm fra seteryggen så lufta har noe plass å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 eg selger 12 tommere på tilbud nå vist du ikkje har. Cadence beast 12-2 og 12-4 til 1490 Cadence Wild beast 12-2 og 12-4 til 2390 www.hayaudio.no dette er ca 50% avslag da dette er utgående produkter fra cadence. dette er knallgode ellementer til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Hørtes ut som en grei dela det,men akkurat nå er jeg i forsen så penge strekker ikke til noe mer en smårep på bilen i permene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 ok lageret begynner og minke men du kan sende en mail når\vist du blir interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 får jeg en god deal på pakke med en 12" samt forsterker til å dra den a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 får jeg en god deal på pakke med en 12" samt forsterker til å dra den a?? Ja det får du. Du kan få 2 stk cadence beast og og en cadence amadeus m7000 for 6480 ord koster dette 10800 Eller en Beast og en amadeus, 1490+3999 = 5489 Amadeussen er på tilbud til 3999. Ord 5500 Amadeus m7000 monoblokk 1*1000w Rms Dette er en knall forsterker, og det er subbene også Har også Cadence Flash subb denne er bra vist du ikkje har verdens største forventninger. Tilbuds pakke med flash subb Cadence tx69 6*9 Høytalere 60w Rms Cadence Flash 12-4 Subb 300W Rms Cadence Q4000 Forsterker 4*60 W Rms Tilbuds pris 2990 Ord Pris 4890 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Planen er en 12" i bagasjerommet,6*9 i hattehyllene høytalere fremme foran dørene og diskanter på dashbordet..Cd-spiller i den vanlige plassen... Foran dørene? Nede ved beina? Jeg tenker selv på å bygge inn høytalere foran i min 518. Men det er ikke høytalere der orginalt, så jeg lurer på hvordan jeg kan gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 Ettertenning:hørtes ut som en bra deal..tenke hardt på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 Sikker på att ikke det ligger bak/under gulv teppe i bilen din a?? Foresten så ga jeg 6500 for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå