Gå til innhold

E28 og stereo anlegg


nohr
 Share

Anbefalte innlegg

Endre Tørnby Skrevet: Fre Sep 30, 2005 11:51 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

nohr skrev:

Planen er en 12" i bagasjerommet,6*9 i hattehyllene høytalere fremme foran dørene og diskanter på dashbordet..

Cd-spiller i den vanlige plassen...

Foran dørene? Nede ved beina? Jeg tenker selv på å bygge inn høytalere foran i min 518. Men det er ikke høytalere der orginalt, så jeg lurer på hvordan jeg kan gjøre det.

HÆ!!! Du har IKKE høyttalere der orginalt? jeg nekter å tru at BMW lagde to karroserier.. ett med og ett uten høyttalerer foran. det er klart faen att du har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nesten ha 6*9 ettersom hullene er der,blir kanskje mye ekstra jobb å tette hullene,,,

blir å sette røret x antall cm fra seteryggen så lufta har noe plass å gå

Jeg har 6*9 bak og bruker de bare som lyd til de "bak". Har skruvd ned bak i forhold til foran, så foran høre jeg bare fronthøytalerene. og de som sitter bak hører 6*9. Før var det bare frontsett jeg brukte og da vart det nesten bare donk donk for de som satt baki. (har 2sub'er)

Bilen brukes nå som fest bil, så lyd må man ha til alle mann..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er en 12" i bagasjerommet,6*9 i hattehyllene høytalere fremme foran dørene og diskanter på dashbordet..

Cd-spiller i den vanlige plassen...

Foran dørene? Nede ved beina? Jeg tenker selv på å bygge inn høytalere foran i min 518. Men det er ikke høytalere der orginalt, så jeg lurer på hvordan jeg kan gjøre det.

Hvis det ligger høyttalere i front i bilen din (E28?), så ligger de foran dørene i sparkepanelet. De er org ca 3X6" tror jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alle allerede hul til 6*9 der men tenkte å legge bassrefleks rør mellom de to opp i hattehylla..

Synes nesten jeg burde ha både 6*9 og frontsett..

men har lurt på å legge bassrefleks røret inn i sete ryggen men trur det blir for tett..

Hele innerdelen av bagasjerommet blir basskasse uansett

Jeg har to stk bassreflex-rør mellom mine to 6*9" og det funker faktisk ganske bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja. Her er jeg. Joda. Høytalerne er der nok. Jeg tror dere. Men min fars somlete fetter har enda ikke fiksa bilen så jeg får den. Haster ikke onkli enda heller siden jeg ikke får lappen før neste jul. Men jeg venter på bilen så jeg kan fikse anlegg og "shine" den opp så den er i bra stand til jeg skal begynne å bruke den ordentlig. (får lappen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...