Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Unnskyld meg "timmy" men det holder sikkert med reklame nå for kimmit i andres tråder.

Snakk med Gunnar om å få en reklameplass ett sted på sidene istedet.

Blir litt feil og ødelegge trådene til folk med PR!

Skrevet
Unnskyld meg "timmy" men det holder sikkert med reklame nå for kimmit i andres tråder.

Snakk med Gunnar om å få en reklameplass ett sted på sidene istedet.

Blir litt feil og ødelegge trådene til folk med PR!

Mener du jeg skal betale privat for og lage reklameplass for eit firma jeg ikke er med på?

Er bare grei med noen venner av meg og legge deres adresse i min ramme, Gjør jo ikke noe anet en hva alle andre gjør!?

Og må no få lov og anbefale en som er på utkikk etter cooler og ta en kikk på siden dems, så dem har mulighet til NYE rimlige deler, istedenfor og kjøpe brukt som ofte er nesten samme prisen som Kimmit selger for!

Dette gjorde jeg også bare for og vere snill, er jo ikke sikkert han vet om siden?

Mange som har gitt meg tilbakemelding og takker for att jeg opplyste om denne muligheten! ;)

Ha en god helg! :)

Skrevet

Denne og flere tråder her inne,trodde jo det var ditt firma,men nå ødelegger vi denne tråden skikkelig.

La ihvertfall vær med å reklamere for noe du ikke tjener på selv engang.

Skrevet
Mange som har gitt meg tilbakemelding og takker for att jeg opplyste om denne muligheten! ;)

De kan jo kjøpe seg en liten og rimelig annonse her inne, så får de vist seg til 50-75.000 besøkende på en måneds tid.. :)

Skrevet
Den intercooleren Kimmit har på sidene sine bestiller man jo heller på ebay og får den enda billigere :D

Sorry for at jeg ødela tråden "litt til".

Stian

Kansje mulig det...

Men da tar det lang tid og ingen garanti!

Og heller ingen garanti for att du får varer du bestiller...

Men kjøp dem der dem som vil.

Handler heller hos Kimmit, da får jeg det jeg ønsker meg!

Ha en fin helg!:)

Tror vi avslutter dette her jeg... blei mye vas som andre nevnte over ;)

Skrevet

Og må no få lov og anbefale en som er på utkikk etter cooler og ta en kikk på siden dems, så dem har mulighet til NYE rimlige deler, istedenfor og kjøpe brukt som ofte er nesten samme prisen som Kimmit selger for!

Dette gjorde jeg også bare for og vere snill, er jo ikke sikkert han vet om siden?

Ehhh....

Har du ikke hørt om PM? Bedre det enn å ødelegge en annens til salgs tråd?

Skrevet

Ehhh....

Har du ikke hørt om PM? Bedre det enn å ødelegge en annens til salgs tråd?

Skal gjøre det neste gang for det er vist så mange som føler seg pirket på nesa her!

Ha en fin helg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...