Mosling Skrevet September 17, 2005 Skrevet September 17, 2005 Hei! Selger min 320i motor (147 000km) pga overgang til 325! 3500.- Motoren trenger et par nye ventiler/løftere på innsugssiden av 3 sylinder. Med motor følger: ECU. Ledningsnett. 325 Clutch. Har ikke girkasse! Selger også: Komplett orginal 320i eksos med pakninger. 1500,- Et par hovedlykter (95' E36 Sedan) 700,- Et par blinklys front (95' E36 Sedan) 200,- NYTT! Orginalt Bremsekit framme, Klosser og ventilerte skiver 2000,- 4 stk 17" felger med nye 235/45 bak og slitte 215/45 framme, 2 av felgene er fine, mens 2 ikke fullt så fine 4000,- Bilder av alt finner du her: http://www.selvmord.net/gallery/album08 Lurer du på noe venligst mail meg! Mosling@rvracing.no
DaggEn Skrevet September 17, 2005 Skrevet September 17, 2005 Motoren trenger et par nye ventiler/løftere på innsugssiden av 3 sylinder. Og hva koster noe sånt da??
Patrick B Skrevet September 17, 2005 Skrevet September 17, 2005 ja de er vel ikke så dyer i innkjøp, hvis du kjøper fra Danmark Sverige? Men det er jo verkstedkostnader, som river hardt i pengboka!
vid@r Skrevet September 17, 2005 Skrevet September 17, 2005 mener at alle løfterene koster 5000 ca. +arbeid min tikker når olja blir god og varm, men det skal visst ikke være så farlig å kjøre med.
Mosling Skrevet September 17, 2005 Forfatter Skrevet September 17, 2005 mener at alle løfterene koster 5000 ca. +arbeidmin tikker når olja blir god og varm, men det skal visst ikke være så farlig å kjøre med. En ventilløfter koster 228,- hos www.gsbildeler.no og en ventil koster 500,- om man vet hva en skiftnøkkel er og har en god venn som har skrudd litt bil så ekke dette no problem å fikse heller. Prisen er gitt for motoren, med ventiler/løftere kommer den opp i ca 5000,- jeg ga 19000,- for en 325i motor som er året eldre. Å det du sier om at bilen din kakler når den er blitt varm, det er antagelivis dysene som åpner og lukker.. kjent fenomen på 6`er bmw`er. Prøv bilen rundt en bane noen runder så skal du få høre på kakling.
vid@r Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 Å det du sier om at bilen din kakler når den er blitt varm, det er antagelivis dysene som åpner og lukker.. kjent fenomen på 6`er bmw`er.Prøv bilen rundt en bane noen runder så skal du få høre på kakling. De sa det var løfterene på BMW i Kristiansand, men du vet sikkert bedre du...
Mosling Skrevet September 18, 2005 Forfatter Skrevet September 18, 2005 Å det du sier om at bilen din kakler når den er blitt varm, det er antagelivis dysene som åpner og lukker.. kjent fenomen på 6`er bmw`er.Prøv bilen rundt en bane noen runder så skal du få høre på kakling. De sa det var løfterene på BMW i Kristiansand, men du vet sikkert bedre du... Ser på holdningen din at du sikkert er i enhver kvinnes urenslige månedlige uke så skal tilgi bermerkningen din, og du sa aldri at du har vært hos et merkeverksted å fått diagnosert feilen, prøvde bare å fortelle deg at d trengte ikke være så alvorlig som du trodde.
kollerod Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 mener at alle løfterene koster 5000 ca. +arbeidmin tikker når olja blir god og varm, men det skal visst ikke være så farlig å kjøre med. En ventilløfter koster 228,- hos www.gsbildeler.no og en ventil koster 500,- om man vet hva en skiftnøkkel er og har en god venn som har skrudd litt bil så ekke dette no problem å fikse heller. Prisen er gitt for motoren, med ventiler/løftere kommer den opp i ca 5000,- jeg ga 19000,- for en 325i motor som er året eldre. Å det du sier om at bilen din kakler når den er blitt varm, det er antagelivis dysene som åpner og lukker.. kjent fenomen på 6`er bmw`er. Prøv bilen rundt en bane noen runder så skal du få høre på kakling. du skulle ha kjøpt deg motor i sverge, har kjøpt et par motorer derfra, der ligger en 2.5l fra 7000, www.bildelsbasen.se, kjøpte akkurat en 2.8l, 95mod, 140000km 11000 svenske!!! billig;)
Mosling Skrevet September 18, 2005 Forfatter Skrevet September 18, 2005 mener at alle løfterene koster 5000 ca. +arbeidmin tikker når olja blir god og varm, men det skal visst ikke være så farlig å kjøre med. En ventilløfter koster 228,- hos www.gsbildeler.no og en ventil koster 500,- om man vet hva en skiftnøkkel er og har en god venn som har skrudd litt bil så ekke dette no problem å fikse heller. Prisen er gitt for motoren, med ventiler/løftere kommer den opp i ca 5000,- jeg ga 19000,- for en 325i motor som er året eldre. Å det du sier om at bilen din kakler når den er blitt varm, det er antagelivis dysene som åpner og lukker.. kjent fenomen på 6`er bmw`er. Prøv bilen rundt en bane noen runder så skal du få høre på kakling. du skulle ha kjøpt deg motor i sverge, har kjøpt et par motorer derfra, der ligger en 2.5l fra 7000, www.bildelsbasen.se, kjøpte akkurat en 2.8l, 95mod, 140000km 11000 svenske!!! billig;) Hehe ja jeg er helt enig med deg, jeg prøvde i ukesvis å finne en motor der men tingen var at INGEN var helt komplette, jeg ville ha alt ifra samme bil, Motor,ecu,ledningsnett,servopumpe,startmotor osv. menmen.. ente værtfall opp som en fornøyd kunde hos OS bildeler
Mosling Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2005 kan gi deg 2500 for motoren. interessert? Beklager.. må nok ha 3500 ja. det er den verdt
Harald Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 HVORDAN LEGGE INN BILEN MIN HER?? Hei. Hvordan går man frem hvis jeg ønsker å annonsere min bil akkurat her?? På forhånd takk... Harald.
tarjei Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Et par hovedlykter (95' E36 Sedan) 700,- Et par blinklys front (95' E36 Sedan) 200,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå