Ch88 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 bilen er en 325i med chip, gule koni, m3 diff, greie felger og endel rust...(har ikke sett under, men hjulbuene er ikke så ille faktisk). men er et rust hull der den gule ringer er. på bildet (dvs under basjelokket, hvis jeg klarer å få opp bilde). blir også vått i baksete når det regner. og i basjerommet.. bilen har gått ca 270 tusen. er dette et godt kjøp?? han skal ha ca 23 tusen for den. bilde: http://www.rovdyret.nullkontroll.com/bimmer.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Er dette et godt kjøp? Neppe. Motoren har gått for langt(sikkert vært litt hardkjørt oppigjennom årene). Vått i baksetet når det regner!? Mye rust også!? Høres ut som du bare kjøper deg problemer med denne bilen, ihvertfall for 23k. Legg til noen høvdinger og gi meg et godt tilbud heller! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 automat? neitakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Det finnes mye andre bedre biler enn det der... ALDRI om jeg vil hatt det slengt etter meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Hehe. Konge med automat da! Men jaja, smaken er som baken. Bare ha det i bakhodet at en bil med automat sansynligvis har har hatt halvparten så mye omdreininger i motoren iløpet av levetiden og mye mindre rykk og napp samt slitasje. Min ligger stort sett konstant på ca 1500rpm under normal kjøring. Olje forbruket er minimalt og CO'en er nesten som bilen var ny. Får alltid kommentarer fra kjennere at motoren min sviver ekstremt rolig og fint til å ha rulla 180k. Men uansett, tror jeg ville ha holdt meg unna det eksemplaret du fant istad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 jaja.. men nå har det seg sånn at jeg SKAL ha 2 dørs 325i. IKKE automat til helst en levelig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Hehe. Konge med automat da! Men jaja, smaken er som baken. Bare ha det i bakhodet at en bil med automat sansynligvis har har hatt halvparten så mye omdreininger i motoren iløpet av levetiden og mye mindre rykk og napp samt slitasje. Min ligger stort sett konstant på ca 1500rpm under normal kjøring. Olje forbruket er minimalt og CO'en er nesten som bilen var ny. Får alltid kommentarer fra kjennere at motoren min sviver ekstremt rolig og fint til å ha rulla 180k.Men uansett, tror jeg ville ha holdt meg unna det eksemplaret du fant istad Ja automat blir på neste bil...utrolig deilig å kjøre med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Tror du klarer å finne mye bedre eksemplarer en den til en mye kosligere pris oxo lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 hvis dere sier det så.. *fortsette og lete* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 At motoren har gått 270 har jo ikke noe å si da, så lenge den er godt vedlikeholdt osv. den kan gå myyye lengre. er jo ikke så gærnt med 23k, de ligger jo på 30-50k da så, vist du er flink med sveiseapparatet osv så er det jo ikke et dumt kjøp, men vist automatkassa ryker, sa smeller det nokk noen lapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 tror du missforsto det med automat.. den bilen JEG tenker på å kjøpe er IKKE automat.. selv syntes jeg den virker grei men får jo bare negative tilbakemeldiger på den her .. trodde rust var ganske vanlig på disse bilene. også sitter det gule koni på den som ligger ganske høyt i pris etter hva jeg har hørt. + vinder og takluke er elektrisk (funker også) er enig i at den kanskje ikke er den mest strøkne e30'n man finner. men til den prisen (vil tro jeg kan få den for 20) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 At motoren har gått 270 har jo ikke noe å si da, så lenge den er godt vedlikeholdt osv. den kan gå myyye lengre. er jo ikke så gærnt med 23k, de ligger jo på 30-50k da så, vist du er flink med sveiseapparatet osv så er det jo ikke et dumt kjøp, men vist automatkassa ryker, sa smeller det nokk noen lapper.. når du ser på resten av bilen ser det ikke akkurat ut som personen har vært mest opptatt av vedlikehold etter min mening men man kan jo ha flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 At motoren har gått 270 har jo ikke noe å si da, så lenge den er godt vedlikeholdt osv. den kan gå myyye lengre. er jo ikke så gærnt med 23k, de ligger jo på 30-50k da så, vist du er flink med sveiseapparatet osv så er det jo ikke et dumt kjøp, men vist automatkassa ryker, sa smeller det nokk noen lapper.. når du ser på resten av bilen ser det ikke akkurat ut som personen har vært mest opptatt av vedlikehold etter min mening men man kan jo ha flaks den bakfangern er skikkelig shabby ja men fronten er helt fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Hva med disse?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Bare fant noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 sant nokk, men stikk på naf eller BMW Merkeverksted å få en tilstandsrapport da får du vite det aller meste, Rust er egentli veldig vanlig problem på disse bilene etter hva jeg har fått vite så du må nokk regne med noen timer på gulvet med et sveiseapperat, er jo ikke så gærnt med 20k da men du kan jo ringe på denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Det er en kompis av meg som sakl selge, tror han har tatt det meste av rust på den.. lykke til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå