fugl Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Skal det være lys i knappene på kjørecomputeren?misstenker en sprengt pære... 90-mod e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 ja det ska være lys i knappene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Det er tre pærer eller noe inni der ja, så du må nok bare poppe den ut og putte i nye pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 hadde mistanke om d ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Regner med det er lysdioder som sitter der inni. Disse varer vanligvis mye lenger enn bilen, så jeg tviler på at alle kan ha gått samtidig! Har du sjekka at det ikke er noen sikringer eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 har byggt om i fra 520...hadde ikke kjørecomputer før...derfor var jeg usikker på dette...takker for alle svar! skal romestere litt rundt i sikrings-boksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Regner med det er lysdioder som sitter der inni. Disse varer vanligvis mye lenger enn bilen, så jeg tviler på at alle kan ha gått samtidig! Har du sjekka at det ikke er noen sikringer eller noe annet? Det er ikke dioder. Det er vanlige små lyspærer, de samme som sitter i instrumentpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå