ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 natt til søndag kl 00.26..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Jippi.. Var det du som ble den heldige då?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Det var frøken Ove ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 ikkje veit eg..... men du var i alle fall den som tok den 1. rekorden 100.000 posta m/ sletta innlegg...eller? Dette er sitat frå stian i anna tråd: Da braut ovex "barrikaden" på frontsidan. Lyke til vidare med/på forumet alle mann og damer. BTW: Skål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 Det var frøken Ove ja... Frøken?...sikkert seint på kvelden men den tok eg ikkje..på tross av at eg er sogning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Du kunne no ha lagt til ein Y i "lykke til" for meg da Ove. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Det var frøken Ove ja... Frøken?...sikkert seint på kvelden men den tok eg ikkje..på tross av at eg er sogning Eg berre tergar deg. Er jo "heil" sogning eg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 ......here kjem han! Y ...tok han, og kan godt slutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Dette hadde jeg virkelig ikke trodd for et års tid siden.. Takk alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 Dette hadde jeg virkelig ikke trodd for et års tid siden.. Takk alle sammen! Trur det er du som fortjener den største takken Gunnar! Flott at du held dette oppe for oss alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 ikke rart det blir 100 000 innlegg med sånne tråder som dette heller da (ok jeg er en gledesdreper) men fortsatt et flott forum ! gunnar gjør en flott jobb, og alle her er veldig hygelige og hjelpsome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå