Gå til innhold

95' Bmw 325i M-tech Selges!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Godkjent hos biltilsynet med 325 motor?

Nei. å det er det kun en grunn til, at forsikringen stiger betraktelig. ser ikke grunnen til at jeg vil det :P

Skrevet
kom bmw med m-tech uten m-tech fangere og lister? eller er jeg helt på jordet?

Skal være helt ærlig, faktisk ikke skjønt dette helt selv enda. men det er M-tech fjærer og dempere samt interiør. å veldi rart at dette skulle vært ettermontert med tanke på fargekonseptet innvendig. Jeg kjenner alle tidligere eiere i norge og ingen av dem har ettermontert noe hvertfall. første eier var en dame og før meg en voksen taxisjofør

Skrevet

Nei. å det er det kun en grunn til, at forsikringen stiger betraktelig. ser ikke grunnen til at jeg vil det :P

Sliter litt hvis du kræsjer....

Skrevet

Sliter litt hvis du kræsjer....

Det der er pisspreik, blir ALDRI sjekka. må til en stoooor ulykke hvor det var store personskader/drepte og politietterforskning for at dem sjekker hvilken motor som står i.

Skrevet

ser bra ut med den skjermen der, tenkte å gjøre det samme, hvor stor er den 7"? el 6,5"?

var det eller noe pes med å få den plassert?

tenkte på den pioneer avic spilleren men den kommer jo over vifta og den trenger man jo her oppe i nord når kulda setter inn.

Skrevet
ser bra ut med den skjermen der, tenkte å gjøre det samme, hvor stor er den 7"? el 6,5"?

var det eller noe pes med å få den plassert?

tenkte på den pioneer avic spilleren men den kommer jo over vifta og den trenger man jo her oppe i nord når kulda setter inn.

Skjermen er 7" men passer fortsatt ikke 100 % så fikk laget en list av blikk (koster ca 40kr) så skar jeg den til selv. Veldig vanskelig å forklare egentlig..

Skrevet
Tull at dette er en M-tech utgave. Ser ikke en eneste M-tech detalj på den.

Ja det er mulig, men dagen jeg kjøpte bilen spurte jeg en som er en sinsyk bmw fan og har hatt flere M3`er og er samtidig kjøreskolelærer som har bare Bmw`er om bilen va senka osv, han vet det meste om alle bmw`er rundt om kring i nærmiljøet. å han sa at det var M-tech understell og interiør. Mer vet ikke jeg. Skal sies at jeg vet ikke sååå mye om disse bilene siden jeg kun har hatt denne i 4 måneder, men vet åssn man skifter motor affal :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...