Mosling Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 Ja nå skal Bmw #1 bort til fordel for 4x4 (vinteren kommer) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=876553 Venligst mail/sms hvis det er noe dere lurer på siden jeg jobber 24/7
skillbill Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=876553 gjorde slik jeg, så slipper alle andre og kopiere/lime inn link
Mosling Skrevet September 18, 2005 Forfatter Skrevet September 18, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=876553 gjorde slik jeg, så slipper alle andre og kopiere/lime inn link Hehehe okei thanks
Mosling Skrevet September 18, 2005 Forfatter Skrevet September 18, 2005 Godkjent hos biltilsynet med 325 motor? Nei. å det er det kun en grunn til, at forsikringen stiger betraktelig. ser ikke grunnen til at jeg vil det
Mosling Skrevet September 18, 2005 Forfatter Skrevet September 18, 2005 ..er det TV-tuner på DVD spelaren....? hehe va no åsså nå å lur på men nei det er ikke det
Morten318 Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 kom bmw med m-tech uten m-tech fangere og lister? eller er jeg helt på jordet?
Mosling Skrevet September 18, 2005 Forfatter Skrevet September 18, 2005 kom bmw med m-tech uten m-tech fangere og lister? eller er jeg helt på jordet? Skal være helt ærlig, faktisk ikke skjønt dette helt selv enda. men det er M-tech fjærer og dempere samt interiør. å veldi rart at dette skulle vært ettermontert med tanke på fargekonseptet innvendig. Jeg kjenner alle tidligere eiere i norge og ingen av dem har ettermontert noe hvertfall. første eier var en dame og før meg en voksen taxisjofør
Desloch Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 Godkjent hos biltilsynet med 325 motor? Nei. å det er det kun en grunn til, at forsikringen stiger betraktelig. ser ikke grunnen til at jeg vil det Sliter litt hvis du kræsjer....
Mosling Skrevet September 18, 2005 Forfatter Skrevet September 18, 2005 Godkjent hos biltilsynet med 325 motor? Nei. å det er det kun en grunn til, at forsikringen stiger betraktelig. ser ikke grunnen til at jeg vil det Sliter litt hvis du kræsjer.... Det der er pisspreik, blir ALDRI sjekka. må til en stoooor ulykke hvor det var store personskader/drepte og politietterforskning for at dem sjekker hvilken motor som står i.
+coupe+ Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 ser bra ut med den skjermen der, tenkte å gjøre det samme, hvor stor er den 7"? el 6,5"? var det eller noe pes med å få den plassert? tenkte på den pioneer avic spilleren men den kommer jo over vifta og den trenger man jo her oppe i nord når kulda setter inn.
Mosling Skrevet September 18, 2005 Forfatter Skrevet September 18, 2005 ser bra ut med den skjermen der, tenkte å gjøre det samme, hvor stor er den 7"? el 6,5"?var det eller noe pes med å få den plassert? tenkte på den pioneer avic spilleren men den kommer jo over vifta og den trenger man jo her oppe i nord når kulda setter inn. Skjermen er 7" men passer fortsatt ikke 100 % så fikk laget en list av blikk (koster ca 40kr) så skar jeg den til selv. Veldig vanskelig å forklare egentlig..
Dr_S Skrevet September 19, 2005 Skrevet September 19, 2005 Tull at dette er en M-tech utgave. Ser ikke en eneste M-tech detalj på den.
Mosling Skrevet September 19, 2005 Forfatter Skrevet September 19, 2005 Tull at dette er en M-tech utgave. Ser ikke en eneste M-tech detalj på den. Ja det er mulig, men dagen jeg kjøpte bilen spurte jeg en som er en sinsyk bmw fan og har hatt flere M3`er og er samtidig kjøreskolelærer som har bare Bmw`er om bilen va senka osv, han vet det meste om alle bmw`er rundt om kring i nærmiljøet. å han sa at det var M-tech understell og interiør. Mer vet ikke jeg. Skal sies at jeg vet ikke sååå mye om disse bilene siden jeg kun har hatt denne i 4 måneder, men vet åssn man skifter motor affal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå