Dr_S Skrevet September 19, 2005 Skrevet September 19, 2005 Kan jo ikke se på en bil at den har M-tech understell, med mindre han la seg under bilen din. Du har ikke M3 interiør, men sportsseter
Espen M33 Skrevet September 19, 2005 Skrevet September 19, 2005 Kan jo ikke se på en bil at den har M-tech understell, med mindre han la seg under bilen din. Du har ikke M3 interiør, men sportsseter Til din opplysning så har M3 sedan også sånne stoler. Så jeg skjønner ikke hvordan du så bastant kan påstå at dette ikke er en M-tech utgave!
Mosling Skrevet September 19, 2005 Forfatter Skrevet September 19, 2005 Kan jo ikke se på en bil at den har M-tech understell, med mindre han la seg under bilen din. Du har ikke M3 interiør, men sportsseter Til din opplysning så har M3 sedan også sånne stoler. Så jeg skjønner ikke hvordan du så bastant kan påstå at dette ikke er en M-tech utgave! Nei assa fyrn er så oppdatert på alt av bmw`er i nordland og kjenner til alle eiere som har hatt de osv. han kan registreringsnummerene på alle bmw`ene i Rana kommune og mer til. så hvis han sier det uten å tenke seg om så tror jeg det.
Dr_S Skrevet September 19, 2005 Skrevet September 19, 2005 Kan jo ikke se på en bil at den har M-tech understell, med mindre han la seg under bilen din. Du har ikke M3 interiør, men sportsseter Til din opplysning så har M3 sedan også sånne stoler. Så jeg skjønner ikke hvordan du så bastant kan påstå at dette ikke er en M-tech utgave! Bastant og bastant, men hva er M-tech på den da? I M-pakka var det jo M front- og bakfanger, sideskjørt og sidelister. Og det har ikke denne. Er derfor jeg tviler. Men nå er det vel nok offtopic her
Mosling Skrevet September 19, 2005 Forfatter Skrevet September 19, 2005 Kan jo ikke se på en bil at den har M-tech understell, med mindre han la seg under bilen din. Du har ikke M3 interiør, men sportsseter Til din opplysning så har M3 sedan også sånne stoler. Så jeg skjønner ikke hvordan du så bastant kan påstå at dette ikke er en M-tech utgave! Bastant og bastant, men hva er M-tech på den da? I M-pakka var det jo M front- og bakfanger, sideskjørt og sidelister. Og det har ikke denne. Er derfor jeg tviler. Men nå er det vel nok offtopic her Ett fett.. tror sjangsene for å få den solgt er "Long gone" nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå