Gå til innhold

Rally Storbritannia

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

...dette måtte skje før eller seinare. Eg ventar berre på den store smellen der sin bil brasar inn i ein folkemengde.....kan ikkje skjønne at det ikkje er høgare sikkerheit med tanke på publikum i rallysirkuset....sjå kva dei gjer i F1 (utanat eg skal direkte samanlikne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd det, ovex, bare ikke i WRC, og så er det en stund siden. Slikt glemmes, men vil skje igjen. :?

Har sett noen helt sinnsyke klipp av slikt på nettet (the internet, på godt og vondt..), og det ser helt jævlig ut. Jeg hadde ALDRI stilt meg opp i yttersvingen slik mange gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd det, ovex, bare ikke i WRC, og så er det en stund siden. Slikt glemmes, men vil skje igjen. :?

Har sett noen helt sinnsyke klipp av slikt på nettet (the internet, på godt og vondt..), og det ser helt jævlig ut. Jeg hadde ALDRI stilt meg opp i yttersvingen slik mange gjør.

Ja bilhistorien er desverre full av eksemel på dette, og ein skal ikkje langt tilbake i tid heller, men trur me er snart viten til det i rally igjen og. Skjønnar ikkje publikum heller, dei formeleg hoppar ut av vegne når bilane "flyg" forbi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...