Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...dette måtte skje før eller seinare. Eg ventar berre på den store smellen der sin bil brasar inn i ein folkemengde.....kan ikkje skjønne at det ikkje er høgare sikkerheit med tanke på publikum i rallysirkuset....sjå kva dei gjer i F1 (utanat eg skal direkte samanlikne).

Skrevet

Det har skjedd det, ovex, bare ikke i WRC, og så er det en stund siden. Slikt glemmes, men vil skje igjen. :?

Har sett noen helt sinnsyke klipp av slikt på nettet (the internet, på godt og vondt..), og det ser helt jævlig ut. Jeg hadde ALDRI stilt meg opp i yttersvingen slik mange gjør.

Skrevet
Det har skjedd det, ovex, bare ikke i WRC, og så er det en stund siden. Slikt glemmes, men vil skje igjen. :?

Har sett noen helt sinnsyke klipp av slikt på nettet (the internet, på godt og vondt..), og det ser helt jævlig ut. Jeg hadde ALDRI stilt meg opp i yttersvingen slik mange gjør.

Ja bilhistorien er desverre full av eksemel på dette, og ein skal ikkje langt tilbake i tid heller, men trur me er snart viten til det i rally igjen og. Skjønnar ikkje publikum heller, dei formeleg hoppar ut av vegne når bilane "flyg" forbi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...