cyanide Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Har jo H7 pære i en slags holder til hovedlysa på e46en min.. Tenkte jeg skulle ettermontere xenon, men et H7 kit vil jo ikke passe i lykta. Syns den holderen ser litt ut som en sånn 9005 pære eller noe sånt.. Er det noen av de pærene som vil passe i lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Sett for guds skyld ikke xenon-pærer inn i halogen-reflektorene. Da kommer sannsynligvis noen før eller senere til å bli så blendet at de kjører i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Sett for guds skyld ikke xenon-pærer inn i halogen-reflektorene. Da kommer sannsynligvis noen før eller senere til å bli så blendet at de kjører i deg. Herregud, gutten prøver å få hjelp, ikke en tåpelig advarsel! Jeg har kjørt med Xenon i mine nærlys nå i over 6mnd'er, og har ikke fått klage fra noen eller noe.. Har møtt biler med ettermontert xenon og skjønner enda ikke problemer. Skal montere i fjernlys også.. Ser jo ut som en sånn der 9006 pære som de bruker i USA.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Herregud, gutten prøver å få hjelp, ikke en tåpelig advarsel! Unnskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Sett for guds skyld ikke xenon-pærer inn i halogen-reflektorene. Da kommer sannsynligvis noen før eller senere til å bli så blendet at de kjører i deg. Går vel greit å ettermontere, så lenge man ikke har fjern-/nærlys i samme reflektor? Men en må være svært nøye med høydejusteringen, ellers blir det fort blending ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå